خالق «بازی تاج و تخت» از حضور جلوی دوربین این سریال انصراف داد

خالق «بازی تاج و تخت» حضور در سریال را رد کردبه گزارش صبا به نقل از کولایدر، جرج آر. آر. مارتین خالق مجموعه فانتزی «ترانه یخ و آتش» که براساس آن سریال موفق «بازی تاج و تخت» ساخته شده است حاضر نشد حضوری کوتاه در فصل پایانی این سریال داشته باشد.

مارتین در مصاحبه اخیر خود با انترتینمنت ویکلی گفت که وقت آن را ندارد تا به بلفاست (پایتخت ایرلند شمالی) محل فیلمبرداری فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» برود.

این نویسنده آمریکایی دراین باره تاکید کرد: دیوید (بنیاف) و دَن (وایس) (خالقان سریال) از من برای حضور در یکی از اپیزودهای پایانی دعوت کردند، من هم وسوسه شدم که این کار را انجام بدهم اما فکر نمی کنم برای یک حضور کوتاه وقت آن را داشته باشم به بلفاست سفر کنم.

خالق «ترانه یخ و آتش» همچنین فاش کرد که در قسمت آزمایشی فصل اول حضوری کوتاه در این سریال را تجربه کرده بود که البته در تدوین نهایی حضور کوتاه او از این سریال حذف شد.

بنابراین با این مصاحبه مارتین، دوستداران «بازی تاج و تخت» در ماه آوریل وقتی اپیزودهای نهایی این سریال را مشاهده می کنند نباید انتظار دیدن چهره جرج آر. آر. مارتین آفریننده شخصیت های این سریال را داشته باشند.

محمدامین شکاری