«سلام علیکم حاج آقا» متقاضی اکران نوروزی شد/ می‌فروشیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
حسین تبریزی در گفتگو با صبا:

«سلام علیکم حاج آقا» متقاضی اکران نوروزی شد/ می‌فروشیم

کارگردان «سلام علیکم حاح آقا» اعلام کرد که فیلمش متقاضی اکران نوروز است و به دلیل موضوع آن می تواند اکران خوبی داشته باشد.
سلام علیکم حاج آقا»متقاضی اکران نوروزی شد/در انتظار پروانه نمایش هستیمحسین تبریزی نویسنده و کارگردان «سلام علیکم حاج آقا» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی به خبرنگار صبا گفت: قرارداد پخش با رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی بسته شده و تلاشمان این است در شروع سال جدید و نوروز ۹۸ فیلم اکران‌ شود.
وی افزود: «سلام علیکم حاج آقا» این قابلیت را دارد که مخاطب را به سینما بکشاند و در هرزمانی می تواند با استقبال مواجه شود ولی باید دید اکران در نوروز ۹۸ به ما داده می شود یاخیر.
تبریزی درباره پروانه نمایش این فیلم سینمایی توضیح داد: همزمان با مراحل اکران، درانتظار پروانه نمایش هم هستیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه هدفش اکران در بهترین زمان مناسب است، اشاره کرد: اگر فیلم در نوروز ۹۸ فیلم اکران نشود تلاش می کنیم در اولین زمان خوب «سلام علیکم حاج آقا» را به نمایش بگذاریم.
فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج آقا» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی محمدرضا محمدی ساخته شده استو
فیلم جدید حسین تبریزی یک کمدی اجتماعی است و حمید گودرزی، لیلا اوتادی، علی صادقی، رز رضوی، زهرا جهرمی، سوسن پرور، ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، بیتا عالمی، هلیا آهنگری، امین چنارانی، علی بنایی، اشکان قاسمی، شیوا خسرومهر، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی و با حضور محمدرضا شریفی‌نیا و پوریا پورسرخ بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است