یک کمدی هالیوودی دیگر بر اساس تم برادران ناهمسان

به گزارش صبا به نقل از ولتوره، جاش برولین و پیتر دینکلیج با پیوستن به یکدیگر در یک کمدی به نام «برادران» هم‌بازی می‌شوند. این اثر محصولی از Legendary Entertainment خواهد بود که حق ساخت این اثر را در یک جنگ مزایده‌ای از آن خود کرده است.

اتان کوهن فیلمنامه‌نویس و کارگردان 44 ساله و نویسنده آثاری چون «تندر استوایی»(2008) و «مردان سیاه‌پوش 3»(2012) فیلمنامه این اثر را خواهد نوشت و اندرو لازار تهیه‌کننده «تک تیرانداز آمریکایی» کلینت ایستوود، کار تهیه آن را برعهده خواهد داشت.

هنوز از قصه فیلم اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است اما از ظواهر امر پیداست که برولین و دینکلیج نقش برادرانی ناهمگون را ایفا خواهند کرد. منابع داخلی می‌گویند این پروژه شباهتی بسیار به فیلم «دوقلوها» محصول 1988 به کارگردانی ایوان رایتمن دارد که در آن آرنولد شوارتزنگر و دنی دیویتو در نقش برادرانی دوقلو موقعیتی کمدی خلق می‌کنند.

جاش برولین سال گذشته با «انتقامجویان: جنگ ابدیت» و «ددپول2» روی پرده‌های سینما بود و کمتر از یک ماه دیگر در 26 مارچ (6 فروردین) با «انتقام‌جویان: آخر بازی» دوباره در نقش تانوس، فرمانروای عالم بازخواهد گشت.

پیتر دینکلیج که نیز در «انتقامجویان: جنگ ابدیت» حضور داشت، به تازگی کار خود در درام تلویزیونی «شام من با هاروی» اثر HBO را به پایان رسانده است، اما طرفداران او بیش از هر چیز منتظر فرارسیدن تابستان و بازگشت دینکلیج با یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون یعنی «بازی تاج و تخت» هستند؛ مجموعه‌ای که تاکنون سه جایزه امی را برای پیتر دینکلیج به ارمغان آورده است.

اشکان مزیدی