سیاوش صفاریان‌پور «رادیوم» را اجرا می‌کند/ شیرینی علم را بشنوید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۸

سیاوش صفاریان‌پور «رادیوم» را اجرا می‌کند/ شیرینی علم را بشنوید!

«رادیوم» عنوان برنامه جدید رادیو جوان است که از شنبه تا چهارشنبه با شعار «شیرینی علم را بشنوید» و با اجرای سیاوش صفاریان‌پور روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تفریحی، نوجوانان و جوانان که مخاطبان هدف شبکه‌ رادیویی جوان هستند عمدتا در خانه به سر می‌برند و معمولا برای بخشی از زمان خود برنامه خاصی ندارند بنابراین فرصت بهتری برای رادیو جوان فراهم شده تا نیاز محاطبان را فراهم کند که در همین راستان این شبکه برنامه‌ شخصیت‌محور «رادیوم» را طراحی کرده‌ است.

اجرای این برنامه برعهده سیاوش صفاریان‌پور است که سابقه اجرای برنامه‌های علمی را در تلویزیون و رادیو دارد و به سبب سبک اجرایش انتظار می رود این برنامه را به یک دورهمی علمی رادیویی تبدیل کند و علم را به زبان ساده اما کاربردی توضیح دهد.

این برنامه کاری از گروه جوان و دانش شبکه رادیویى جوان است که تاکنون ۲ قسمت از آن روی آنتن رفته است و شب گذشته ۵ آبان ماه در دومین قسمت خود با موضوع تراریخته‌ها و تغدیه روی آنتن رفت. این برنامه امشب ۶ آبان در سومین قسمت خود با حضور کیانا فرهی به موضوع «تقویت سیستم ایمنی یعنی چه؟» می‌پردازد.

برنامه «رادیوم» با هدف ترویج علم و با شعار «شیرینی علم را بشنوید» به سردبیری احسان مهرجو و تهیه‌کنندگی شایان بهلولی از چهارم آبان ماه روی آنتن رادیو جوان رفته و قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ پخش شود.

برنامه‌های رادیو جوان را می‌توانید روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز بشنوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است