معیشت اعضای خانه سینما را دریابید/ لزوم ارتباط بهتر با صنوف | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
نامه کانون کارگردانان به شاهسواری پس از ابقا:

معیشت اعضای خانه سینما را دریابید/ لزوم ارتباط بهتر با صنوف

کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به مناسبت ابقای منوچهر شاهسواری در مسئولیت مدیرعاملی خانه سینما، تقویت روابط عمومی این نهاد و شناسایی بازارهای جدید را از وی خواستار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، در متن نامه کانون کارگردانان سینمای ایران خطاب به منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما آمده است:

«در روزهایی که سینمای ایران احتیاج به آرامش، تدبیر و روش‌های خردورزانه دارد، ضمن سپاس از انتخاب به‌جا و شایسته هیات مدیره محترم خانه سینما، با شناختی که از شما و تجارب با ارزشتان داریم، توقع این است که در کنار تلاش جهت رفع مشکلات معیشتی اهالی سینما و ارتباط بیشتر و کارآمدتر با صنوف، قدم‌های محکم‌تری را در جهت شناسایی بازارهای جدید نمایش و عرضه در این عصر دیجیتال برداشته و با داشتن یک روابط عمومی قدرتمندتر، به ساختار جدیدی در خانه سینما فکر کنید که آینده سینمای ایران را در همه جوانب اندیشگی، شغلی و اقتصادی تامین کند. بر این باوریم که این اهداف با درایت هیات مدیره و حضور شما و نیز همراهی صنوف سینمایی محقق می‌شود.

کانون کارگردانان با تبریک و تشکر از پذیرفتن مجدد این مسئولیت، همواره در کنار شما و هیات مدیره محترم در روزهای سخت پیش رو خواهد ایستاد.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است