تصویربرداری «از سرنوشت» در دربند ادامه دارد/ تصاویر جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۲
صبا خبر می دهد؛

تصویربرداری «از سرنوشت» در دربند ادامه دارد/ تصاویر جدید

سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان آخرین مراحل تصویربرداری فصل دوم خود را به کارگردانی علیرضا بذرافشان پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که این روزها در لوکیشن دربند مشغول به کار هستند، آخرین مراحل تصویربرداری فصل دوم خود را به کارگردانی علیرضا بذرافشان پشت سر می گذارد و به احتمال زیاد فیلمبرداری این فصل تا اوایل شهریور ماه به پایان می رسد.

همچنین فصل اول این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان که به تازگی تصویربرداری آن به پایان رسیده است، در مرحله تدوین قرار دارد و مراحل تدوین چهار قسمت آن به پایان رسیده است.

سریال «از سرنوشت» که در سه فصل و در ۵۰ قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می شود، همزمان پیش تولید فصل سوم خود را به کارگردانی محمدرضا خردمندان آغاز کرده و این روزها در مرحله بازنویسی نهایی فیلمنامه قرار دارد.

قصه «از سرنوشت» درباره سرنوشت دو کودک تا سن جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزو‌ها است.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می‌کنند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

 

عکس خبر از پیمان گرزم است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است