چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی برگزار می‌شود/ اعلام جزییات رویداد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی برگزار می‌شود/ اعلام جزییات رویداد

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از 17 تا 26 آبان‌ماه 1399 با نمایش 16 فیلم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه هنر و تجربه، چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی به همت موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان، اوینیک (موسسات ملی فرهنگی اتحادیه اروپا) و پلتفرم هاشور، برای اولین بار به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

هفته‌های فیلم اروپایی که پیش از این سه دوره از آن به شکل فیزیکی در ایران برگزار شده است، امسال (۱۳۹۹ شمسی مصادف با ۲۰۲۰ میلادی) به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و موانع پیش‌آمده برای برگزاری رویدادهای فیزیکی، به شکل آنلاین برگزار می‌شود، به همین منظور پلتفرم هاشور نمایش آنلاین فیلم‌ها را برعهده گرفته است.

این اولین همکاری رسمی موسسه هنر و تجربه با هاشور است که در آینده برنامه‌های مشترک دیگری نیز خواهند داشت.

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از ۱۷ تا ۲۶ آبان‌ماه ۱۳۹۹ مصادف با هفت تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد که در این برنامه ضمن نمایش آنلاین ۱۶ فیلم‌ مطرح اروپایی، نشست‌های نقد و تحلیل به شکل زنده تدارک دیده شده‌اند.

در این هفته فیلم ۱۴ کشور، شامل ایتالیا، آلمان، مجارستان، اسلوونی، سوئد، سوییس، اسپانیا، بلغارستان، دانمارک، یونان، هلند، اتریش، پرتغال و فرانسه حضور دارند.

طراحی و اجرای پوستر چهارمین هفته فیلم اروپایی را بهزاد خورشیدی با الهام از نقاشی «شب پرستاره» اثر ونسان ون گوگ انجام داده است.

اسامی فیلم‌ها و دیگر جزییات چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این سه دوره هفته فیلم اروپایی به همت موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان و اوینیک در ایران برگزار شده است که سومین دوره آن از ۱۸ تا ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ در چندین شهر ایران بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است