رامتین شهبازی مجری نشست‌های تخصصی «۲۰-۳۷» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۴

رامتین شهبازی مجری نشست‌های تخصصی «۲۰-۳۷» شد

نشست‌های تخصصی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اجرای رامتین شهبازی برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، رامتین شهبازی، نویسنده، منتقد و پژوهشگر حوزه سینما اجرای نشست‌های تخصصی جشنواره بین‌المللی «فیلم کوتاه» تهران را در سی و هفتمین دوره آن بر عهده دارد.

رامتین شهبازی متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. وی مدرس دانشگاه است و از جمله تالیفات او می‌توان به کتاب‌های «جستاری در جامعه شناسی فیلم»، «نشانه‌شناسی فرهنگ تئاتر» و «ادبیات پهلوی» اشاره کرد. این منتقد و پژوهشگر نگارش مقالاتی چون «بررسی تاثیر هنر نقاشی در گونه نمایشی پرده خوانی»، «تئاتر سنتی و آیینی»، «مطالعه بر بازی زبانی مرکز»، «حاشیه در نمایش آیینی سنتی سیاه بازی»، «مطالعه ای بر نمایشنامه توپ لاستیکی» را در کارنامه کاری خود دارد.

نشست‌های تخصصی «۳۷-۲۰» در قالب ۲۰ جلسه از هفت تا ۱۷ آبان‌ماه به صورت مجازی در صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs.ir با حضور مدرسان ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.

همچنین روز نخست نشست‌های «۳۷-۲۰» در گفتگو با سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوتاه» تهران به دبیری سید صادق موسوی از هفت آبان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است