خداحافظی ناصر ممدوح با اجرا و بازیگری/ برای پول خودم را نمی فروشم

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، ناصر ممدوح در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران گفت: من دیگر نمی‌خواهم جلوی دوربین ظاهر شوم اما این به معنی خداحافظی من از عرصه هنر نیست. من مدتی در جلوی دوربین برای مسابقه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها اجرا کرده‌ام اما اینکار برای من حکم زنگ تفریح را دارد.

وی تاکید کرد: بازیگری حرفه اصلی من نیست و به دلیل داشتن طبعی حساس، علی رغم احترام و محبت‌های همکارانم نمی‌توانم در این حرفه دوام بیاورم.

این دوبلور ادامه داد: من سال ۸۴ در سریال «راه شب» بازی کردم اما در حال حاضر دیگر توانایی‌های گذشته را ندارم. علاوه بر آن تعداد سوژه‌های خوب بسیار کم شده است. همه در این عرصه در حال تلاش برای ارایه کاری بهتر هستند اما این کار باید اصولی باشد. در ضمن بسیاری از بازیگرانی که با من کار می‌کردند با برخی دیگر از بازیگران مشکل داشتند و این مساله من را آزار می داد.

ممدوح در پایان با اشاره به اینکه برای پول شخصیت خود را نمی‌فروشد، گفت: من در حوزه‌های مختلفی برای فیلم‌های مستند متن خوانده‌ام اما برای پول حاضر نیستم هر کاری را انجام دهم.

مخاطبان در سراسر دنیا از طریق وب سایت رادیو تهران ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

انتهای پیام/