عطاالله کوپال پنجمین مهمان گفتارهای آنلاین «هنر فردا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱

عطاالله کوپال پنجمین مهمان گفتارهای آنلاین «هنر فردا»

«نگذاریم کرونا، تئاتر را از ما بگیرد» در گفتگو با عطاالله کوپال، عنوان پنجمین گفتارِ هنر فردا است که امروز، 5 آبان‌ماه ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه «هنر فردا» پخش میشود.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی موسسه فرهنگی هنری هنر فردا، عطاالله کوپال، نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، مهمان پنجمین ویژه‌ برنامه گفتارهای آنلاین «هنر فردا» با موضوع «نگذاریم کرونا، تئاتر را از ما بگیرد» خواهد بود.

عطاالله کوپال ضمن فعالیت‌های دانشگاهی، علمی و اجرایی نظیر ریاست دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و عضویت در هیات داوران ادوار متعدد جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جشنواره‌های دیگر، سابقه پژوهش‌های ارزشمندی ازجمله مقالات و کتاب‌های منتشر شده‌ای نظیر کتاب «سرچشمه پیدایش کمدی» و ترجمه کتاب «کمدی پرندگان» اثر آریستوفان و… را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین مفتخر به دریافت جوایز و لوح‌های تقدیر متعددی به‌ پاس سال‌ها فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی نظیر کسب نشان ویژه خانه تئاتر ایران به‌ عنوان منتقد پیشکسوت، دریافت جایزه و لوح تقدیر ویژه از جشنواره بین‌المللی «تئاتر دانشگاهی» در بخش «مسابقه مقاله‌های پژوهشی مدرسان» و … شده است.

این ویژه‌ برنامه، امروز، پنج آبان‌ماه، ساعت ۲۲ از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام:  https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام: https://t.me/arttomorrow و آپارت: https://www.aparat.com/arttomorrow پخش می‌شود.

همچنین این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است