دو کتاب مو ویلمز برای بار سوم بازنشر شد/ کبوتر باید حمام کند!

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب‌های «چرا به جوجه اردک کلوچه دادند؟» و «کبوتر باید حمّام کند!» به نویسندگی و تصویرگری مو ویلمز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای سومین بار بازنشر شد.

ترجمه‌ این دو کتاب با داستان‌های تربیتی را پرناز نیری برعهده داشته است.

کتاب‌ «چرا به جوجه اردک کلوچه دادند؟» برای کودکان بالای هفت سال (نوخوان) و کتاب «کبوتر باید حمّام کند!» برای کودکان چهار سال به بالا (نوباوه) منتشر شده است.

سلام! نمی‌دانم حواست هست یا نه؛ امّا کبوتر خیلی کثیف شده است. می‌توانی کمکم کنی؛ چون کبوتر باید حمّام کند! این بخشی از مطلب آغازین کتاب «کبوتر باید حمّام کند!» است.

کتاب «کبوتر باید حمّام کند!» در سال 2014 به عنوان کتاب سال سایت «گود ریدز» انتخاب شده است.

در کتابِ «چرا به جوجه اردک کلوچه دادند؟» کبوتر به دنبال دلیل این موضوع می‌گردد که چرا به جوجه اردک مهربان کلوچه دادند آن هم کلوچه‌ای که گردو و فندق دارد…

این 2 کتاب 36 صفحه‌ای در سال 1395 برای اولین بار از سوی انتشارات کانون با قطع خشتی منتشر شد و اکنون هر 2 با شمارگان 10هزار نسخه به چاپ سوم رسیده‌اند.

کتاب «چرا به جوجه اردک کلوچه دادند؟» با قیمت 11هزار تومان و «کبوتر باید حمّام کند!» با قیمت 14هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی کانون و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کتاب‌ها را با رعایت قوانین بین‌المللی نشر (کپی رایت) و اجازه‌ی رسمی آژانس ادبی نویسنده از کشور آمریکا منتشر کرده است.

پیش‌تر نیز از این مجموعه، 2 کتابِ «نگذار کبوتر تا دیروقت بیدار بماند!» و «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند!» از سوی کانون به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/