«خوشبرگ» راهی آنتن می‌شود/ معرفی کتاب‌های مفید برای نوجوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴

«خوشبرگ» راهی آنتن می‌شود/ معرفی کتاب‌های مفید برای نوجوانان

سریال «خوشبرگ» به کارگردانی رامین معقولی به زودی در 50 قسمت برای پخش از شبکه امید سیما آماده می‌شود.

به گزارش صبا، مجموعه تلویزیونی «خوشبرگ» به تهیه کنندگی ایمان ایرانمنش، کارگردانی رامین معقولی و با حضور رضا فیاضی و مجید شهریاری مرحله تولید خود را سپری می کند و به زودی در ۵۰ قسمت از شبکه امید پخش خواهد شد.

این مجموعه که توسط مصطفی رجب زاده نوشته شده است، به ماجراهای یک محله و رستوران می پردازد؛ رستورانی متفاوت که در آن به جای غذا با کتاب از مشتریانش پذیرایی می کند‌ و در هر قسمت ماجراهایی را بین کارکنان رستوارن، مشتریان و همسایگانشان روایت می کند.

این مجموعه با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی کتب مفید برای نوجوانان در بستری نمایشی و با بهره گیری از کمدی و طنز در حال ساخت بوده و از همراهی و همکاری فعالان حوزه کتاب کودک بهره می برد.

پیش تولید این مجموعه تابستان سال جاری آغاز شد و پس از آماده سازی دکور و مقدمات لازم، در اواسط مهرماه در سالنی در محل شهرداری منطقه یازده تهران وارد مرحله ضبط شد و بزودی روانه آنتن شبکه امید خواهد رفت.

عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از کارگردان: رامین معقولی، تهیه کننده: ایمان ایرانمنش، نویسنده: مصطفی رجب‌زاده، بازیگران: رضا فیاضی، مجید شهریاری، محمد اسدی، الهه فیض، امیرحسین صفرعلی، آیدا ابراهیمی، شهرزاد علی‌محمدی، وحید کهزادی، سونیا خاموشی، امیرمحمد میرسیدو…، دستیار یک و برنامه ریز: مریم جان‌محمدی، دستیار تهیه: فاطمه وطن‌خواه، مدیرتولید: توحیدپاسبان، مدیرتدارکات: محمدایزدی، منشی صحنه: محیا جوان، عکاس و کارگردان پشت صحنه: علی بوجاری، طراح گریم: مانا غریب، صدابرداران: کوروش فرجاد و هدی فضل الهی، مدیرتصویر و تدوین: علی نخجوانی، گروه تصویربرداری: مصطفی شیرازی منش، محمد رضاجاویدان، تدوینگر: ندا لک، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، مدیر صحنه: حسین مهرجویی و پشتیانی فنی: موسسه خدمات سینمایی جم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است