بالاگرفتن جدال لفظی ترامپ و ستاره «بورات»/ جهان به تو می‌خندد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵

بالاگرفتن جدال لفظی ترامپ و ستاره «بورات»/ جهان به تو می‌خندد

جدال لفظی میان دونالد ترامپ و ساشا بارون کوهن سر فیلم جدید «بورات 2» بالا گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، دونالد ترامپ عقیده خود را درباره فیلم جدید «بورات» با بازی ساشا بارون کوهن اعلام کرد.

استیو هرمان سخنگوی کاخ سفید جمعه شب ۲۳ اکتبر از طریق توییتر گفت ترامپ در حین سفر تازه خود با خبرنگاران درباره این فیلم صحبت کرده است.

رییس جمهوری آمریکا درباره این کار تازه ساشا بارون کوهن گفت: نمی دانم چه اتفاقی رخ داد، اما سالها پیش او (ساشا بارون کوهن) سعی کرد مرا فریب دهد و من فریب او را نخوردم، او یک آدم ریاکار و قلابی است و من او را شوخ و بامزه ندیدم.

ترامپ افزود: او (ساشا بارون کوهن) برای من آدم نفرت انگیزی است.

احتمالا منظور ترامپ از گفته های اولش بخشی از یک نمایش تلویزیونی مربوط به سال ۲۰۰۳ است، نمایشی که ترامپ و ساشا بارون کوهن در آن حضور داشتند و ترامپ در میانه نمایش آنجا را ترک کرد.

کوهن روز شنبه ۲۴ اکتبر در جواب این گفته های ترامپ در توییتر نوشت: دونالد از تبلیغ رایگانی که برای «بورات ۲» کردی از تو قدردانم، اعتراف می کنم من هم تو را بامزه ندیدم با این حال همه مردم جهان به تو می خندند، من همیشه به دنبال افرادی می گردم که بتوانند نقش دلقک های نژاد پرست را بازی کنند و تو بعد از روز ۲۰ ژانویه بیکار می شوی، پس بیا با هم درباره اش حرف بزنیم.

«بورات ۲» که روز ۲۳ اکتبر عرضه شد فیلمی کمدی درباره آمریکا در زمان ترامپ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است