۱۵ قسمت از «ناجور» نوشته شد/ آخرین خبرها از سریال همایون اسعدیان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
ایرج محمدی در گفتگو با صبا:

۱۵ قسمت از «ناجور» نوشته شد/ آخرین خبرها از سریال همایون اسعدیان

تهیه‌کننده سریال «ناجور» از پایان نگارش 15 قسمت از این مجموعه شبکه نمایش خانگی خبر داد.

ایرج محمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت ساخت مجموعه نمایش خانگی با نام موقت «ناجور» به کارگردانی همایون اسعدیان که قرار بود پیش تولید آن در شهریورماه آغاز شود، بیان کرد: نگارش این مجموعه به قلم بابک کایدان همچنان دارد و تاکنون حدود ۱۵ قسمت از این مجموعه ۳۰ قسمتی به نگارش درآمده است.

وی ادامه داد: نگارش فیلمنامه مرحله بسیار مهمی است و زمانی که به یک تعداد خوبی از قسمت‌های نوشته شده برسیم پیش تولید کار را نیز آغاز می‌کنیم.

تهیه‌کننده «ناجور» با اشاره به اینکه تولید را باید جدی گرفت، اظهار کرد: همانطور که سلامت جسم مهم است سلامت روان نیز مهم است و ما در این شرایط کرونایی باید هم در تلویزیون و هم در سینما و شبکه نمایش خانگی آثار خوبی برای ارایه داشته باشیم.

محمدی درباره شرایط کار در این روزهای کرونایی تاکید کرد: در حقیقت هنرمندان می‌توانند محلی را برای آسایش مردم به لحاظ روحی و روانی فراهم کنند. اگرچه کار در این شرایط کرونایی سخت است اما باید در این عرصه قدم برداشت و برای مردم تامین برنامه کرد.

وی در پایان درباره اینکه چندی پیش طرح یک سریال تلویزیونی را به شبکه سه ارایه داده بود، درباره آخرین وضعیت آن نیز گفت: امیدوارم این طرح توسط دوستان شبکه سه و سیمافیلم مورد تایید قرار بگیرد تا ما بتوانیم زودتر مشغول به کار شویم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است