فیلم‌های کوتاه جشنواره «امید» در پلتفرم وُدیو اکران آنلاین می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۴
دبیر جشنواره «امید» به صبا خبر داد:

فیلم‌های کوتاه جشنواره «امید» در پلتفرم وُدیو اکران آنلاین می‌شود

دبیر نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان «امید» از اکران آنلاین فیلم‌های این جشنواره در پلتفرم وُدیو در طول برگزاری جشنواره خبر داد.

حسین یزدانشناس دبیر نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان «امید» در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره گفت: با توجه به نبود شرایط برگزاری حضوری جشنواره به روال سال‌های قبل که ناشی از محدودیت‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا است، طی توافقی که با پلتفرم وُدیو صورت گرفته است فیلم‌های این دوره از جشنواره به صورت آنلاین از این وبسایت پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: فیلم‌ها فقط در مدت برگزاری جشنواره از ۵ تا ۸ آبان اکران می‌شوند. همچنین با هدف بهتر و بیشتر دیده شدن فیلم‌ها، این اکران به صورت رایگان خواهد بود.

دبیر نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این فیلم‌ها از روز دوشنبه ۵ آبان ماه به وبسایت وُدیو به آدرس vodio.ir مراجعه کنند.

وُدیو سامانه آنلاین اختصاصی پخش فیلم‌های کوتاه و مستند است که از سال ۱۳۹۷ کار خود را شروع کرده است.

نهمین جشنواره‌ فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور «امید»، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه خلیج فارس از ۵ تا ۸ آبان ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است