همکاری با مسعود کیمیایی در «خائن‌کشی»/ گاهی می‌گویم کاش بازیگر شده بودم! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
اسحاق خانزادی به صبا گفت:

همکاری با مسعود کیمیایی در «خائن‌کشی»/ گاهی می‌گویم کاش بازیگر شده بودم!

اسحاق خانزادی از کارشناسان صدا در سینمای ایران می گوید شرایط کار برای صداگذاران و صدابرداران به اندازه ای سخت شده که گاهی فکر می‌کنم ای کاش بازیگر می‌شدم!

اسحاق خانزادی صدابردار سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: در فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی حضور می یابم که قرار است به زودی جدیدترین ساخته این استاد سینما، جلوی دوربین رود.

وی افزود: دو فیلم آخری که صداگذاری آن را انجام داده‌ام «خون شد» مسعود کیمیایی و «لاله» اسی نیک نژاد نام دارد. درباره فیلم سینمایی «لاله» این نکته را اضافه کنم که این کار یکی از بهترین آثاری است که تا به امروز من در آن حضور داشته‌ام.

این صداگذار درباره کم کاری پیش آمده در سینما گفت: اکثر کارها به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده‌اند برای همین بیکاری در همه بخش‌ها بسیار طبیعی است، البته تلویزیون هنوز کار می‌کند، اما به دلیل شرایطی که در آنجا وجود دارد ترجیح می‌دهم این همکاری وجود نداشته باشد.

خانزادی تاکید کرد: وقتی در تلویزیون به بازیگر پول آنچنانی داده می‌شود، اما به من به عنوان فردی که ۵۰ سال است در سینما کار می‌کنم و وسایل کار نیز دارم رقم بسیار ناچیزی داده می‌شود، طبیعی است علاقه‌ای به همکاری با تلویزیون نداشته باشم.

صداگذار فیلم سینمایی «خون شد» تاکید کرد: گاهی اوقات فکر می‌کنم اگر بازیگر می‌شدم وضع مالی بسیاری بهتری داشتم به ویژه که پیشنهادهایی نیز داشتم، اما چون علاقه‌ام بازیگری نبود تن به این کار ندادم.

وی در انتها گفت: تورم و گرانی پیش امده بسیار روی حرفه ما تاثیرگذار است، چون واسیل صدابرداری و صداگذاری بسیار گران شده است، اما دستمزدها کم، برای همین شاید عوامل فنی سختی بیشتری را از دیگر بخش ها تحمل می کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است