بلاتکلیفی «مست عشق» بالاخره واکنش حسن فتحی را برانگیخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۸

بلاتکلیفی «مست عشق» بالاخره واکنش حسن فتحی را برانگیخت

حسن فتحی خبر تدوین فیلم «مست عشق» توسط طرف ترکیه ای را رد کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، چند روز پیش خبرگزاری صبا در گفتگو با سهراب پورناظری اعلام کرد که فیلمبرداری «مست عشق» نیمه تمام مانده و به همین دلیل موسیقی این فیلم سینمایی بلاتکلیف است. همین خبر که بازتاب زیادی نیز داشت باعث شد بهروز تشکر خبرنگار صداوسیما با انتشار سکانس های تازه ای از این فیلم از قول روابط عمومی سرمایه‌گذار ترک «مست عشق» اعلام کند که تدوین نهایی فیلم حسن فتحی به پایان رسیده و در آذرماه و هفته جهانی مولانا این فیلم پخش جهانی خواهد شد!

وی همچنین خبر داد: «مست عشق» به دو شکل سریال و فیلم سینمایی تدوین شده مذاکرات پخش ایران آن ادامه دارد و ان شالله در ایران هم اکران بشود.

اما این موضوع واکنش تند حسن فتحی را به دنبال داشت و وی اعلام کرد: «سلام و عرض ادب. من حسن فتحی هستم. امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه خبری در فضای مجازی  مبنی بر آماده شدن فیلم سینمایی «مست عشق» جهت اکران منتشر شد.

لازم است به عنوان سازنده اثر اعلام کنم که این خبر به هیچ وجه صحت ندارد زیرا حدود ۸ سکانس از سکانس های مهم این فیلم هنوز فیلمبرداری نشده است و امیدواریم طی دو ماه آینده فیلمبرداری این سکانس ها انجام شود.

در علت تاخیر افتادن فیلمبرداری سکانس های باقبمانده علاوه بر اختلافات مالی بین سرمایه گذار ایرانی و ترکیه ای، شیوع بیماری کرونا نیز بسیار موثر بوده است.
لذا اعلام می کنم تا زمان فیلمبرداری ۸ سکانس بافیماند، که سازندگان ایرانی فیلم به جهت حفظ کیفیت اثر،  مصر هستند، هرگونه دخل و تصرف در تدوین و امور فنی فیلم بدون اطلاع و هماهنگی و اجازه از کارگردان و تهیه کننده و سرمایه گذار ایرانی فیلم فاقد وجاهت اخلاقی و حرفه ای و واجد پیگرد قانونی است.

تاکید می کنم خبر مطرح شده درباره فیلم «مست عشق» تا آنجاییکه به من، تهیه کننده و سرمایه گذار ایرانی مربوط می شود، شایعه ای بیش نیست.»

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است