«خانه امن» جایگزین «ایل‌دا» می‌شود/ پخش از ۱۰ آبان ماه

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه تلویزیونی «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی که از 4 مهر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، فردا شب یکم آبان ماه با پخش بیست و پنجمین قسمت به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

در این سریال که اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹روایت شده است بازیگرانی از جمله مجید مظفری، پوریا پورسرخ، فاطمه گودرزی و جعفر دهقان ایفا نقش کرده اند.

براساس جدول پخش شبکه یک، امشب 30 مهر قسمت 24 و فردا پنج شنبه اول آبان قسمت 25 و پایانی «ایل‌دا نمایش داده می شود.

جمعه دوم آبان هم خلاصه قسمت های 19 تا 25 پخش می شود.

همچنین در برنامه «صبح بخیر ایران» روز شنبه سوم آبان نقد و بررسی سریال «ایل‌دا» با حضور کارشناسان پخش می شود.

شنبه سوم آبان یکی از قسمت های منتخب سریال «سرگذشت» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی روی آنتن می رود و از روز یکشنبه 4 آبان ماه اپیزود شش قسمتی «چادر گلدار» به کارگردانی سیدمحسن یوسفی از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی بازپخش خواهد شد.

همچنین قرار است سریال سریال ملودرام جاسوسی «خانه امن» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی از شنبه10 آبان پخش شود.  

«خانه امن» روایتی از یک پرونده جاسوسی-  امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را در 50 قسمت روایت می کند.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی وسوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

انتهای پیام/