پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تلویزیون | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰

پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تلویزیون

مخاطبان شبکه ورزش سیما در چهارشنبه 30 مهر می‌توانند بیینده مسابقه‌های رشته‌های مختلف ورزشی باشند.
به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، علاقه‌مندان فوتبال لیگ قهرمانان اروپا می‌توانند با برنامه «لذت فوتبال» از ساعت ۱۹٫۴۵ به صورت زنده دیدار تیم‌های رئال مادرید و شاختاردونتسک در ساعت ۲۰٫۲۵ و آژاکس با لیورپول در ساعت ۲۲٫۳۰ تماشا و حاشیه‌ها، نتایج و اخبار دیگر بازی‌های لیگ قهرمانان را نیز می‌توانند پیگیری کنند.
همچنین بازی زنیت و کلوب بروخه نیز ساعت ۱۲ ظهر پخش می‌شود.

برنامه «باشگاه خونگی» در ۲ نوبت صبح و عصر در ساعت‌های ۸:۳۰ و ۱۳:۴۴ پخش می‌شود که با آموزش حرکت‌های ورزشی به شکل تخصصی به تثبیت تناسب اندام و تقلیل تحلیل بدن ورزشکاران در منزل کمک می‌کند.

از دیگر برنامه شبکه ورزش در چهارشنبه ۳۰ مهر مسابقات فوتبال ساحلی لیگ قهرمانان اروپا و هندبال لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال، موتور سواری موتو کراس ام ایکس دو لتونی ۲۰۲۰، جام جهانی سنگ نوردی فرانسه، بسکتبال لیگ اروپا در ترکیه است که بینندگان می‌توانند با مراجعه به جدول پخش سایت شبکه ورزش سیما و همچنین کانال پیام رسان سروش شبکه ورزش از ساعت دقیق پخش آن‌ها مطلع شوند.

برنامه «ورزش نامه» که با حضور متخصصان ورزش به معرفی، تاریخچه، ویژگی‌ها و قوانین رشته‌های مختلف ورزشی و همچنین موضوع‌های مرتبط با ورزش می‌پردازد، در سه نوبت با موضوع‌های تاثیر ورزش بر رفتار اجتماعی، دوپینگ و ورزش‌های نوین در چهارشنبه ۳۰ مهر پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است