آغاز انتخاب مردمی فیلم‌های رویداد «سوگ در خانه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹

آغاز انتخاب مردمی فیلم‌های رویداد «سوگ در خانه»

به گزارش صبا، فیلم‌های برگزیده رویداد «سوگ در خانه» از روز پنجشنبه، اول آبان‌ماه در صفحه اینستاگرام سوگواره و همچنین پلتفرم نماوا بارگذاری می‌شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه سوگواره «سوگ در خانه»، تعداد آثار ارسالی برای شرکت در این رویداد ۲۲۲ فیلم کوتاه بوده است که آثار برگزیده هیات انتخاب از اول آبان‌ماه در دسترس مخاطبان قرار خواهند گرفت.

جایزه مردمی یکی از مهم‌ترین جوایز رویداد «سوگ در خانه» است و به ۳ فیلمی تعلق می‌گیرد که بیشترین میزان لایک و بازخورد مثبت را از طرف مردم دریافت کنند. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند با تماشای فیلم‌های منتخب و ثبت رای خود، در انتخاب فیلم برگزیده مردمی مشارکت کنند.  بین آثار منتخب ارسالی، ۳ فیلمی که بیشترین میزان آرای مردمی را کسب کنند، به عنوان فیلم‌های منتخب مردمی، هر کدام یک سکه جایزه می‌گیرند.

برای ثبت رای به سه روش زیر می‌توان اقدام کرد:

اول: مراجعه به اینستاگرام سوگواره به آدرس http://instagram.com/javanane_rahe_iman که فیلم‌ها به صورت مجزا در آن قرار داده شده است، برای ثبت رای از طریق این صفحه کافی است مخاطب ابتدا صفحه اینستاگرام سوگواره را دنبال کند. سپس فیلم مورد علاقه خود را لایک کند و نام و نام‌خانوادگی‌اش را در بخش کامنت فیلم مربوطه بنویسد. رای مخاطب‌هایی شمارش می‌شود که سه کار فوق را انجام داده باشند.

دوم: مراجعه به پلتفرم نماوا به آدرس https://www.namava.ir که فیلم‌ها در بخش مربوط به رویداد «سوگ در خانه» در آن بارگذاری شده است. برای ثبت رای به این روش مخاطب ابتدا باید در پلتفرم نماوا ثبت‌نام کند و سپس بعد از دیدن هر فیلم، در صورت تمایل به رای‌دهی به آن فیلم، گزینه پسندیدم را انتخاب کند. کاربرانی که پیش از این در نماوا ثبت‌نام کرده‌اند، با ورود به حساب کاربری خود می‌توانند به مجموعه فیلم‌های سوگواره به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. آن دسته از کاربرانی هم که تا به حال در نماوا ثبت‌نام نکرده‌اند، با اولین ثبت‌نام خود، علاوه بر دسترسی به فیلم‌های سوگواره، می‌توانند از یک روز اشتراک رایگان در نماوا هم استفاده کنند.

سوم: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال شناسه و نام فیلم مورد نظرشان به شماره پیامک ۳۰۰۰۵۲۴۰۰۰۰۲۰۰ در بخش آرای مردمی شرکت کرده و رای خود را ثبت کنند.

هیچ محدودیتی برای رای‌ دادن به فیلم‌ها وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند به هر تعداد اثری که نظرشان را جلب کرده است، رای دهند. همچنین هر مخاطبی می‌تواند بسته به تمایل خود، به هر کدام از سه روش بالا رای موردنظرش را ثبت کند.

فیلم‌هایی برنده جایزه منتخب مردمی خواهند شد که در مجموع سه روش بالا، بیشترین بازخورد مثبت و لایک را کسب کرده باشند.

روند رای‌گیری فیلم‌های منتخب تا ۱۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

برنده‌های نهایی آرای مردمی به همراه ۱۰ فیلم برگزیده هیات داوران، ۱۲ آبان‌ماه مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع)، در مراسم اختتامیه سوگواره جایزه خود را دریافت می‌کنند.

این سوگواره به همت موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان برگزار شده است و تمامی جوایز آن از طرف نماوا به برگزیدگان اهدا می‌شود.

جزییات بیشتر درباره برنامه اختتامیه سوگواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است