یک نقاشی از دونالد ترامپ به حراج گذاشته می‌شود/ ثبت لحظه‌ای دلهره‌آور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
در آستانه انتخابات؛

یک نقاشی از دونالد ترامپ به حراج گذاشته می‌شود/ ثبت لحظه‌ای دلهره‌آور

یک نقاشی از دونالد ترامپ با عنوان «پایین آمدن ترامپ از پله برقی» در یک حراجی احتمالا به قیمت 750 هزار دلار فروخته می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اکونومیک‌تایمز، دونالد ترامپ قبل از اینکه پا به کاخ سفید بگذارد با استفاده از بنیاد خود یک نقاشی رنگ روغن ۶ فوتی از خودش را خریداری کرد. حالا اما این هفته او شانس این را دارد تا یک نقاشی دیگر از خودش را در یک حراجی خریداری کند. این نقاشی با عنوان «پایین آمدن ترامپ از پله برقی» البته نسبت به اثر قبلی کمتر تملق آمیز است.

این نقاشی قرار است روز ۲۰ اکتبر در یک حراجی در لندن برای فروش گذاشته شود. پیش بینی می شود این تابلو به قیمت ۷۵۰ هزار دلار فروخته شود.

این نقاشی توسط دانا شوتز آرتیست نیویورکی کشیده شده است. تصویر پایین آمدن ترامپ از پله برقی که در این تابلو ثبت شده لحظه ای است که ترامپ در سال ۲۰۱۵ در برج خود در نیویورک اعلام آمادگی برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا کرد.

شوتز درباره این نقاشی گفته است: من واقعا نقاشی های موضوعی کمتر می کشم با این حال می خواستم این لحظه دلهره‌آور را بکشم لحظه ای که می دانید دارد اتفاقی می افتد و نمی توانید کاری برای جلوگیری از آن انجام دهید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است