ویژه‌ برنامه ارایه ایده‌های سومین رویداد ملی ایده‌ آزاد اسباب‌بازی

به گزارش صبا به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ویژه برنامه‌ای که به صورت زنده از صفحه رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی @kanoonparvaresh و صفحه جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی @irantoyfestival در اینستاگرام پخش می‌شود، ایده‌پردازان منتخب سومین رویداد ملی ایده‌ آزاد اسباب‌بازی، ایده‌های خود را ارایه خواهند کرد.

در این برنامه ابتدا از ساعت ۱۳ تا ۱۴ ایده‌پردازان ماکت‌های خود را در فضای باز در معرض دید قرار خواهند داد و در ادامه در دو نوبت در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون به ارایه ایده‌های خود می‌پردازند.

پس از سخنرانی آیدین مهدی‌زاده، دبیر سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی و محسن حموله مدیر کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری از ساعت ۱۴:۲۵ تا١۵:٣٠ آرش شریف‌زاده، مهدی‌پور مطلب، آزاده الماسی، کوثر مغنیان، فائزه پوراکبری و محیا معنوی‌فر به توضیح درباره طرح‌های خود می‌پردازند.

در ادامه از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۴۵ سیدامین حسینی، دانیال نورقلی‌پور، فرشته یاقوتی، نیما قانعی و مینا مرادی نیز ایده‌های خود را ارایه می‌کنند.

ویژه‌ برنامه ارایه ایده‌های سومین رویداد ملی ایده‌ آزاد اسباب‌بازی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ روز ۳۰ مهر ۱۳۹۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

اننتهای پیام/