پایان اکران آنلاین «آخرین داستان» با فروش ۱۷ هزار بلیت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲

پایان اکران آنلاین «آخرین داستان» با فروش ۱۷ هزار بلیت

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر بعد از گذشت 40 روز با مجموع فروش 17 هزار و 600 بلیت در سرویس آپرا به پایان اکران آنلاین خود رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که از  روز ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ وارد اکران آنلاین شد، بعد از گذشت ۴۰ روز با مجموع فروش ۱۷ هزار و ۶۰۰ بلیت در سرویس آپرا به پایان اکران آنلاین خود رسید.

همچنین این انیمیشن به زودی در سرویس‌های وی او دی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت تا مخاطبانی که موفق به تماشای آنلاین «آخرین داستان» در زمان اکران نشدند، بتوانند این انیمیشن را ببینند.

اکبر زنجانپور، حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پور شیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، بانیپال شومون، روزبه فرخ نعمتی، بیتا فرهی، مجید مظفری، زهیر یاری از مجموع بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند. 

در خلاصه داستان این انیمیشن که برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد. در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند.

«آخرین داستان» اولین انیمیشن بلند سینمایی تولیدشده در استودیو هورخش است که تاکنون موفق به دریافت ۱۵ جایزه ملی و بین‌المللی شده است.

همچنین این انیمیشن به‌عنوان نماینده سینمای ایران در فهرست اولیه اسکار ۲۰۲۰ قرار داشت و برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است