برای اولین‌بار نقش پلیس را بازی کردم/ برای آشنایی با کار به مرکز ۱۱۰ رفتم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۸
بازیگر «دختر الهام» در گفتگو با صبا:

برای اولین‌بار نقش پلیس را بازی کردم/ برای آشنایی با کار به مرکز ۱۱۰ رفتم

میلیشیا مهدی‌نژاد بازیگر درباره حضور در فیلم تلویزیونی «دختر الهام» و تجربه ایفای نقش پلیس توضیحاتی را ارایه داد.

میلیشیا مهدی‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره حضور در فیلم تلویزیونی «دختر الهام» که قرار است امروز ۲۸ مهرماه از شبکه سه سیما پخش شود، اظهار کرد: از سوی عوامل پروژه با من تماس گرفتند و برای حضور در یک کار پلیسی دعوت کردند. زمانی که فیلمنامه را خواندم، متوجه شدم نقش جذابی به من پیشنهاد شده است که می‌توانم آن را تجربه کنم برای همین حضور در این کار را پذیرفتم.

وی درباره قصه این فیلم توضیح داد: داستان فیلم ۴۸ ساعت از زندگی یک زن و شوهرِ پلیس را نشان می‌دهد که با یکدیگر همکار هستند.

بازیگر «جراحت» با اشاره به اینکه برای اولین بار است کاراکتر پلیس را ایفا می‌کند، درباره چالش‌های حضور در این نقش عنوان کرد: قبل از شروع فیلمبرداری من به همراه کارگردان و تهیه‌کننده برای آشنایی با کار مرکز پاسخگویی پلیس ۱۱۰ به آنجا رفتم تا با نحوه کار، مدل برخورد و… آشنا شوم تا بتوانم نقش خود را به درستی ایفا کنم.

مهدی‌نژاد ادامه داد: تقریبا چند روز برای آشنایی با کار دوستان، مثل یک کارمند مرکز پاسخگویی رفت و آمد می‌کردم تا بتوانم با آن‌ها انس بگیرم و بیاموزم. در نهایت باید بگویم پلیس بودن هم جذاب است و هم سخت و من تلاش کرده‌ام یک فرد واقعی را به نمایش بگذارم و امیدوارم مخاطبان نیز بپسندند.

وی درباره همکاری خود با دانش اقباشاوی کارگردان «دختر الهام» گفت: دانش اقباشاوی از دوستان قدیمی من و باید بگویم بسیار بازیگردان خوبی است. همچنین برگزاری جلسات دورخوانی که ساعت‌های طولانی هم طول می‌کشید، بیشترین کمک را به ما کرد و باعث شد بتوانیم زیرساخت‌های نقش را دربیاوریم، در ذهنمان تخیل کنیم و با آن دوست شویم.

بازیگر «شیدایی» در پاسخ به این پرسش که چرا پس از حضور در سریال «جراحت» و پس از آن مجموعه «شیدایی» کم کار شد، عنوان کرد: پس از سریال «شیدایی» در فیلم سینمایی «داستان سیاوش» به کارگردانی امیر اسکندری و پس از آن در یک قسمت از سریال «محکومین» بازی کردم اما بعدها به دلیل اینکه بچه‌دار شدم، برای نگهداری و تربیت او کمی از دنیای بازیگری فاصله گرفتم.

مهدی‌نژاد ادامه داد: در حال حاضر علاقه‌مند بیشتر در عرصه بازیگر فعالیت کنم و اگر کار ارزشمندی به من پیشنهاد شود و با شرایط من سازگار باشد، صد در صد آن را قبول می‌کنم و برایم فرقی ندارد این نقش در تلویزیون پیشنهاد شود و یا در سینما و تئاتر.

وی درباره ملاک‌های خود برای انتخاب یک نقش بیان کرد: تنها موردی که به آن فکر می‌کنم این است که نقش باید واقعی باشد نه خیالی و خارج از تصور.

بازیگر «محکومین» در جواب به این سوال که بیشتر علاقه‌مند است در نقش‌های منفی حضور داشته باشد یا نقش‌های مثبت، گفت: هر دو نقش جذاب است چراکه اگر یک بازیگر نقش منفی را ایفا کند که همه از او به نوعی متنفر شوند باید به آن بازیگر تبریک گفت.

مهدی‌نژاد در پایان تصریح کرد: لازم می‌دانم از تمام عوامل پشت صحنه به ویژه گروه کارگردانی فیلم «دختر الهام» تشکر کنم. تجربه بسیاری خوبی برای من همراه با یک گروه عالی رقم خورد و امیدوارم مخاطبان نیز از تماشای این فیلم لذت ببرند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است