بازگشت کارگردان اخراجی مارول/ جیمز گان «نگهبانان کهکشان ۳» را می سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶

بازگشت کارگردان اخراجی مارول/ جیمز گان «نگهبانان کهکشان ۳» را می سازد

جیمز گان کارگردان و نویسنده 51 ساله که سال گذشته به دلیل توییت های توهین آمیزش از فیلم دنیای مارول اخراج شده بود دوباره به این فیلم بازگشت.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، جیمز گان کارگردان آمریکایی بعد از آنکه سال گذشته از سوی دیزنی از پروژه «نگهبانان کهکشان ۳» اخراج شده بود، دوباره به عنوان نویسنده و کارگردان به این فیلم پیوست.

فیلمساز ۵۱ ساله که دو قسمت قبلی فرنچایز «نگهبانان کهکشان» را ساخته است پس از آنکه سال گذشته توییت های قدیمی اش درباره ۱۱ سپتامبر و مسایل جنسی برملا شد از کارگردانی قسمت سوم این پروژه اخراج شد. در آن زمان آلن هورن رییس استودیوهای دیزنی این رفتار گان را «غیر قابل دفاع» عنوان کرد و از قطع رابطه با وی سخن گفت. 

اکنون بنا به خبر ددلاین، تصمیم به استخدام دوباره گان چند ماه پیش، بعد از گفتگوهای میان دیزنی و مارول صورت گرفته است. گفته می شود آلن هورن رییس استودیوهای دیزنی نیز از عذرخواهی علنی گان و یک سری جلسات که با وی داشته راضی بوده است.

این خبر ددلاین از سوی دیزنی تایید شده هرچند توضیح اضافه ای ارائه نشده است.

به دنبال اخراج گان از فیلم «نگهبانان کهکشان» و پس آن عذرخواهی وی، بازیگران دو قسمت قبلی مثل بردلی کوپر، زو سالدانا، کریس پرات و دیو باوتیستا از جیمز گان حمایت کرده بودند.

گان پس از اخراجش از پروژه «نگهبانان کهکشان» در سال گذشته برای ساخت دنباله «جوخه انتحار» با DC رقیب مارول قرارداد امضا کرد. اکنون طبق توافق صورت گرفته با دیزنی این کارگردان پس از تکمیل پروژه DC تولید قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» را آغاز می کند.

مجموعه فیلم های «نگهبانان کهکشان» تا به امروز ۱٫۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرده اند.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است