فیلم ترسناک شهاب حسینی اکران می‌شود/ وضعیت نامشخص مدعیان نمایندگی اسکار | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۱
مرتضی شایسته در گفتگو با صبا:

فیلم ترسناک شهاب حسینی اکران می‌شود/ وضعیت نامشخص مدعیان نمایندگی اسکار

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام نمایش 4 فیلم جدید بعد از بازگشایی سینماها، از ارسال پیشنهاداتی برای ستاد کرونا با هدف بهبود وضعیت سینماها خبر داد.

فیلم سینمایی آن شبمرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، درباره مصوبات جلسه امروز ۲۷ مهرماه این شورا گفت: جلسه شورای صنفی نمایش امروز برقرار و در آن درباره مشکلات سینماها و تهیه‌کننده‌ها بحث شد. به راه‌حل‌هایی رسیدیم که آن‌ها را برای ستاد کرونا ارسال کردیم. منتظر هستیم که ستاد آن‌ها را تصویب کند و به شورا پاسخ دهد.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا گفت: بر اساس تصویب شورای صنفی نمایش، این هفته فیلم جدیدی به فهرست فیلم‌های در حال نمایش سینماها اضافه نمی‌شود.

شایسته افزود: همچنین با توجه به تعطیلی سینماها در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها، نمایش فیلم‌هایی که قرار بود از چهارشنبه ۳۰ مهرماه اکران شوند، به تعویق افتاد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره فیلم‌های جدید در صف نمایش بیان کرد: فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» به کارگردانی علی جابر انصاری و تهیه‌کنندگی محمد احمدی و «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش برای اکران اعلام وصول شد. اکران این دو فیلم برای بعد از تعطیلات سینماها برنامه‌ریزی خواهد شد.

مرتضی شایسته ادامه داد: قرار شد که در جلسه آینده شورای صنفی نمایش، تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم‌های سینمایی «تومان»، «سازهای ناکوک»، «مردن در آب مطهر» و «اینجا هم باران می‌بارد» به شورا بیایند تا برای برنامه‌ریزی اکران بهتر، با آن‌ها گپ‌وگفتی داشته باشیم، تا ببینیم چه کمک‌هایی می‌توانیم به آن‌ها انجام دهیم.

وی در پایان اعلام کرد برای نمایش دو فیلم «دشت خاموش» و «جنایت بی‌دقت» که نام‌شان برای نمایندگی ایران در اسکار مطرح شده، هنوز درخواستی داده نشده است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است