استاد ووشو کار آسیایی پروژه بعدی مارول است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
پس از درخشش ابرقهرمان زن؛

استاد ووشو کار آسیایی پروژه بعدی مارول است

مارول با انتخاب کارگردان برای فیلم «شانگ‌چی»، ساخت این پروژه ابرقهرمانی چینی- آمریکایی را سرعت بخشید.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، «شانگ‌چی- ShangChi» اولین فیلم مارول با محوریت یک ابرقهرمان آسیایی کارگردان خود را شناخت.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده دستین دنیل کرتون فیلمساز ۴۰ ساله آمریکایی، کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد داشت. او هم‌اکنون در حال هدایت فیلمی به نام «فقط مرسیJust Mercy» با بازی هنرمندانی چون بری لارسون و مایکل بی‌جردن است.

نویسندگی فیلمنامه «شانگ‌چی» را دیو کالاهام انجام می‌دهد و اوست که وظیفه دارد این داستان و قهرمان آن را برای زمان حاضر مدرن و نوسازی کند.

«شانگ‌چی» نام ابرقهرمانی از مجموعه کمیک‌های مارول است که اولین بار در شماره ۱۵ نسخه ویژه مجله کمیک مارول در ۱۹۷۳ معرفی شد. او شخصیتی نصف چینی نصف آمریکایی است و استاد هنرهای رزمی سبک ووشو و مبارزه‌ با سلاح‌هایی چون نانچیکو، گوئن‌شو یا همان چوب ووشو و جیان، شمشیر دو لبه چینی‌ها است.

کمپانی مارول اخیرا از «کاپیتان مارول» اولین فیلم ابرقهرمانی خود با شخصیت محوری یک زن، رونمایی کرده که با درخششی فوق‌العاده در کمتر از یک هفته بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. بری لارسون نقش این ابرقهرمان زن را ایفا می‌کند که پیش از این با دنیل کرتون در فیلم تحسین شده « بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲»(۲۰۱۳) و «قصر شیشه‌ای»(۲۰۱۷) همکاری داشته است.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است