اولین بازیگر «شکار شکارچی» معرفی شد/ کامبیز دیرباز در نقش شهید عبدالرسول زرین

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، کامبیز دیرباز به‌عنوان بازیگر فیلم «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری با نگاهی به حماسه تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر و هشت سال دفاع مقدس «شهید عبدالرسول زرین» معرفی شد.

شهید عبدالرسول زرین جزو نیروهای اصلی و بنیان‌گذاران لشکر امام حسین (ع) بوده و در جبهه‌ها نقش منحصربه‌فردی را ایفا می‌کرد؛ نشانه‌گیری‌های دقیق شهید زرین بیشترین آسیب‌ها را به دشمن زده است.

او با رکورد بیش از سه هزار شلیک موفق و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک‌تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی خود را به‌عنوان ماهرترین تک‌تیرانداز جهان در جنگ‌های معاصر ثبت کرده است.

این شهید والامقام در اسفندماه سال 1362 و در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فیلم سینمایی «شکار شکارچی» به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور بیش از 120 نفر از عوامل سینما و بعد از سه ماه پیش‌تولید در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس مراحل تولید خود را برای حضور در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آغاز کرده است.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارت‌اند از مهرداد خوشبخت مشاور کارگردان، مجید کرباسیان دستیار و برنامه‌ریز، عباس دقاقی مدیر تولید، جواد اصغری دستیار تولید، محسن ملکی طراح گریم، شهرام متولی­باشی مدیر صدابرداری، سعید براتی مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، امیرحسین خنجری طراح بدلکاری، ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه و میدانی، علی غفاری را در تولید این فیلم سینمایی همراهی می‌کنند.

سایر بازیگران این فیلم سینمایی به‌زودی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/