پخش فصل جدید «سعادت‌آباد» با رویکرد ارتقای حقوق شهروندی از رادیو تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲

پخش فصل جدید «سعادت‌آباد» با رویکرد ارتقای حقوق شهروندی از رادیو تهران

فصل جدید برنامه «سعادت‌آباد» با نگاهی تازه به فرهنگ عامه و ارتقای حقوق شهروندی روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، برنامه «سعادت‌آباد» در فصل جدید با رویکرد و نگاهی تازه به فرهنگ عامه و ارتقای حقوق شهروندی روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

پیام امیری مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران گفت: فصل جدید برنامه «سعادت‌آباد» از امروز ۲۷ مهرماه، روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران روی آنتن می‌رود. این برنامه با رویکرد خبری و تحلیلی در حوزه‌‌های سیاسی، اجتماعی و بین الملل در گروه تهران و رویدادهای شبکه تهران تولید می‌شود.

وی افزود: اهداف اصلی برنامه «سعادت‌آباد» در فصل جدید، توجه به فرهنگ عامه و ارتقای حقوق شهروندی، افزایش آگاهی اجتماعی و امید آفرینی، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه ای برای کاربران فضای مجازی و افزایش اعتماد عمومی‌ به صداوسیما است.

مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران خاطرنشان کرد: تنوع در موضوع و قالب‌های برنامه‌ای، تولید و پخش گزارش‌ها و مستندهای تحقیق محور، نقد طنازانه و گفتگو از جمله بخش‌های جدید برنامه «سعادت‌ آباد» است.

امیری افزود: سعید پورمحمودی، عاطفه حیدری، حمید پارسا، بازیگر طنز و حمید جعفری، کارشناس مجری فضای مجازی هستند و نویسنده مهرشاد مرتضوی است.

به گفته مدیر گروه تهران و رویدادها، یکی از ویژگی‌‌های مهم برنامه «سعادت‌ آباد» مطالبه‌گری همراه با نقد عالمانه و منصفانه در کنار بیان دستاوردها و توفیقات است، این برنامه تلاش می‌کند با ورود به مسایل جاری جامعه بپردازد. توجه به همه مناطق پایتخت و شهرستان‌های استان تهران با مشارکت خبرنگاران محله به پیگیری و رفع مشکلات مردم کمک می‌ کند.

مریم السادات آصفی تهیه کننده برنامه «سعادت‌ آباد» نیز درباره این برنامه گفت: در برنامه«سعادت‌ آباد» سعی شده است موضوع‌ها و اخبار جامعه با نگاهی طنز بررسی شود. یک قرن بعد در چنین روزی، یک عاشقانه ساده، بدون قضاوت، اسکرین‌ شات و وب‌ گرام، بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد. گفتگو با نمایندگان مجلس در طرحی نو و رویکردی چالشی از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

وی افزود: سامان نیازی مجری کارشناس بخش بین الملل در روزهای چهارشنبه، مسایل روز دنیا و ایران در حوزه بین الملل را مطرح می‌کند. در برنامه «سعادت‌ آباد» ضمن گفتگوی تلفنی، از حضور مهمانانی در استودیو پخش زنده رادیو تهران هم بهره‌مند می‌شویم.

مریم السادات آصفی در پایان گفت: اکرم سادات حسینی، رها رمضانی، مهدیه شاهمرادی، شادی مکی و پریسا هاشمی در بخش «با خبرنگاران» برنامه در ارایه گزارش‌‌های سیاسی و اجتماعی همراه شنوندگان هستند. همچنین برنامه «سعادت‌ آباد» شامل دو تیتراژ ابتدایی و انتهایی است که آهنگساز و تنظیم کننده حمیدرضا نورایی و خواننده تیتراژ ابتدایی هم فرشاد میرزاپور است.

برنامه «سعادت‌ آباد» به تهیه‌کنندگی و سردبیری مریم السادات آصفی و فرشته علیپور روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/299/513/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/683/755/500
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500