لوریس چکناواریان از موسیقی در خدمت صلح می‌گوید

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی موسسه فرهنگی- هنری «هنر فردا»، لوریس چکناواریان آهنگساز، رهبر ارکستر، نویسنده و نقاش، مهمانِ چهارمین ویژه‌برنامه «گفتارهای آنلاین هنر فردا» با موضوع موسیقی در خدمت صلح خواهد بود.

چکناواریان به‌عنوان آهنگساز تاکنون بیش از ۷۵ اثر شامل ۶ اپرا، ۵ سمفونی، ۱ اوراتوریو، ۱ رکوئیم، آثاری در زمینه موسیقی کُر، موسیقی مجلسی، موسیقی باله، پیانو و خوانندگی و همچنین کنسرتوهایی برای پیانو، ویولن، گیتار، سلو و پیپا، در کنار موسیقی‌های متن فیلم ساخته‌است.

او بیش از ۱۰۰ اثر با لیبل‌هایی مانند آرسی‌ای، فیلیپس، اِمی و ای‌اس‌وی منتشر کرده‌است.

چکناواریان بسیاری از ارکسترهای مهم جهان از جمله ارکستر فیلارمونیک ارمنستان، «فیلارمونیک سلطنتی انگلستان»، «فیلارمونیک سلطنتی لیورپول»، «ارکستر مجلسی انگلیس»، «ارکستر سمفونیک لندن» را رهبری کرده‌ است.

این ویژه‌برنامه، دوشنبه 28 مهرماه، ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام:  https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام https://t.me/arttomorrow و آپارات https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد.

این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند به صورت مجازی ادامه دهد.

انتهای پیام/