«پل فروردین» در سه فاز تولید شد/ اجرای زنده از عهده هر کسی برنمی‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳
مهدی بابایی در گفتگو با صبا:

«پل فروردین» در سه فاز تولید شد/ اجرای زنده از عهده هر کسی برنمی‌آید

تهیه کننده برنامه «پل فروردین» درباره ایده شکل گیری این برنامه و همچنین اجرای برنامه های زنده در تلویزیون و چالش های آن صحبت کرد.

«پل فروردین»در سه فاز تولید شد / اجرای زنده از عهده هر کسی بر نمی آیدمهدی بابایی تهیه کننده برنامه نوروزی «پل فروردین» درباره بخش ها و ایده شکل گیری این برنامه به صبا گفت: برنامه «پل فروردین» در سه فاز تولید شد که مجری دو فاز نخست  ژیلا صادقی بود و اجرای فاز سوم با محسن آزادی است.

وی افزود: در فاز اول که مستند بود به معرفی مناطق مختلف گردشگری با حضور چهره های هنری پرداختیم که برای اولین بار تلفیق یک برنامه مستند و زنده را اجرا کردیم. در فاز دوم که روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه پخش شد ویژه برنامه تحویل سال با حضور چهره های مختلف هنری، ورزشی و… بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
این تهیه کننده درباره شایعه اخراج ژیلا صادقی از اجرای این برنامه توضیح داد: واقعا این خبرها نه در شان ماست نه در شان مجری محترم برنامه. ما از ابتدا به دلیل سفری که ژیلا صادقی در پیش داشت برای فاز سوم با محسن آزادی صحبت کرده بودیم.
بابایی درباره حضور چهره ها در برنامه های محتلف به عنوان مجری گفت: مجری برنامه زنده باید یک آن و توانایی داشته باشد که از عهده هرکسی برنمی آید. ژیلا صادقی مجری توانمندی است و ما از ابتدا هم گزینه مدنطرمان برای اجرا او بود.
مریم کریمیان

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است