۱۰۰ شخصیت سال تایم را انتخاب کنید/ از هنرمندان تا ترامپ! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۱

۱۰۰ شخصیت سال تایم را انتخاب کنید/ از هنرمندان تا ترامپ!

درحالی که فهرست 100 شخصیت تایم را سردبیران این مجله انتخاب می کنند، اما این مجله از خوانندگان خود نیز خواسته شخصیت های تاثیرگذار سال را انتخاب کنند.

به گزارش صبا به نقل از تایم، هر ساله سردبیران مجله تایم فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان را اعلام می کنند. در فهرست سالانه تایم هنرمندان، رهبران سیاسی، دانشمندان و کارآفرینان که جهان را در سال گذشته تغییر داده؛ بهتر یا بدتر کرده اند، حضور دارند.

این انتخاب در حالی صورت می گیرد که بیش از یک دهه از انتشار نخستین فهرست ۱۰۰ شخصیت تایم می گذرد.

در میان مدعیان ۱۰۰ شخصیت تایم امسال در نظرسنجی خوانندگان، ورزشکارانی چون سرنا ویلیامز تنیسور زن آمریکایی، شخصیت های سیاسی مانند خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا، افراد تاثیرگذار جوان دنیا مانند گرتا تانبرگ فعال حوزه هواشناسی اهل سوئد و گروه کی‌پاپ BTS به چشم می خورند.

فهرست نهایی ۱۰۰ شخصیت سال را سردبیران مجله تایم انتخاب می کنند، اما ما (تایم) می خواهیم بدانیم که خوانندگان ما به چه می اندیشند.

این نظرسنجی با مشارکت Apester از روز چهارشنبه ۲۷ مارس (۷ فروردین) آغاز و تا نیمه شب ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) ادامه می یابد.

دو روز بعد از آن در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) فهرست ۱۰۰ شخصیت تایم اعلام می شود.

در این لینک فهرست چندین شخصیت با نفوذ که بر جهان امروز تاثیر گذاشته اند قرار داده شده است و نظرسنجی نیز برای عموم آزاد است.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است