برخی تهیه‌کنندگان به‌دنبال خرید ارزان بازیگرانند/ نگران عاقبت سینا هستم! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۲
بهرنگ علوی در گفتگو با صبا:

برخی تهیه‌کنندگان به‌دنبال خرید ارزان بازیگرانند/ نگران عاقبت سینا هستم!

بهرنگ علوی که این روزها سریال «بر سر دوراهی» را روی آنتن دارد، می گوید سرنوشت کاراکترهایی که نقش آنها را بازی می کند برایش مهم است.
همیشه دوست داشتم رفیقى مثل سینا داشته باشم / به دنبال عاقبت به خیری نقش هایی که بازی میکنم هستمبهرنگ علوی که بعد از سه سال از پخش سریال «هشت و نیم دقیقه» با سریال «بر سر دو راهی» به تلویزیون بازگشته است درمورد علت وقفه چند ساله کارش در این رسانه به خبرنگار صبا گفت: من بعد از سریال «هشت و نیم دقیقه» پیشنهادهایی که داشتم دورقمی شد ولی فیلمنامه ها و نقش ها به اندازه کاراکتر فرزین برای من جذاب نبود علاوه بر آن به خودم و تماشاگر فرصت دادم  لذت کاراکتر فرزین ته نشین شود تا ببینیم فقط تب زمان پخش بوده یا نه.
وی افزود: من بیشتر بازیگر سینما هستم تا سریال اما بازخوردی که از آن نقش گرفتم برایم بسیار ماندگار است.

علوی درمورد جدایی برخی از هنرمندان از تلویزیون توضیح داد: چند نکته وجود دارد که وقتی می خواهیم درموردش صحبت کنیم  می گویند اعتراض کرده ولی اگر گفته نشود مسکوت باقی می ماند. بعد از سریال «هشت و نیم دقیقه» همه گفتند که من وسواسی شدم ولی اینطور نبود همزمان با سریال «هشت و نیم دقیقه» فیلم سینمایی «سد معبر» به من پیشنهاد شد که من حضور در سریال را قبول کردم ولی یک مشکلی که وجود دارد این است که تعدادی از تهیه کنندگان تلویزیون هستند که هنگام قرارداد با ناله قرارداد می بندند و میگویند تلویزیون ورشکست شده است و شما هم دستمزدی دریافت نکنید یا با ما به اندازه دستمزد چند سال قبل خود قرارداد ببندید که به قول دوستان به دنبال خرید ارزان هنرمندان هستند و همین مساله باعث دافعه می شود.
این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: آخرین پیشنهادى که داشتم قرار بود نقش اصلی سریال «بعد از آزادى» به کارگردانى محمدعلى باشه آهنگر را بازی کنم که می توانست آینده کاری خوبی را برایم رقم بزند ولی به دلیل همین نکات، این فرصت از من گرفته شد.

علوی افزود: من با سینما معرفى شدم اما برخی از دوستان که با تلویزیون معرفى شدند فراموش کرده اند که از طریق تلویزیون به مردم معرفی شدند و شهرت خود را مدیون رسانه ملی هستند ولی هنگامی که جایزه ای دریافت میکنند می گویند ما مدیون سینما و تئاتر هستیم که این نمک نشناسی است.
بازیگر سریال «بر سر دوراهی» که این شب ها از شبکه ۲ سیما پخش می شود در مورد علت پذیرش نقش سینا در این سریال گفت: من چشم بسته این نقش را پذیرفتم. ترکیب بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در تلویزیون همیشه جواب داده و زمانی که پیشنهاد دادند من با کمال میل پذیرفتم چراکه همیشه دوست داشتم رفیقى مثل سینا در زندگى داشته باشم. من هر نقشی که بازی می کنم چه مثبت چه منفی دوست دارم عاقبت به خیر شوند و درمورد سینا چون می دانم زمان پخش مخاطب هم درگیر این کاراکتر می شود نگرانی ام بیشتر است.
مریم کریمیان

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است