مظنون قتل رپر آمریکایی دستگیر شد/ ۱۹ مصدوم در مراسم یادبود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
اداره پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد؛

مظنون قتل رپر آمریکایی دستگیر شد/ ۱۹ مصدوم در مراسم یادبود!

در پی درخواست اداره پلیس لس‌آنجلس از مردم شهر برای شناسایی مظنون حادثه جنایی روز یکشنبه که به قتل نیپسی هاسل خواننده سیاه‌پوست آمریکایی انجامید، فردی با مشخصات ذکر شده دستگیر شد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، بنا بر اعلام پلیس لس‌آنجلس، فردی به نام اریک هولدر به عنوان مظنون حادثه تیراندازی ظهر روز یکشنبه ۳۱ مارچ (۱۱ فروردین) که در آن نیپسی هاسل رپر جوان آمریکایی به ضرب گلوله از پا در آمد، دستگیر شد. تماس یک فرد ناشناس با پلیس و گزارش او مبنی بر رویت فردی با مشخصات این مظنون موجب دستگیری او شد.

اریک هولدر تا زمان تشکیل دادگاه جنایی بدون امکان استفاده از وثیقه در بازداشت خواهد بود. اریک گارستی شهردار لس‌آنجلس نیز در توئیتی این خبر را تایید کرده است.

روز یکشنبه در جریان یک تیراندازی در منطقه‌ای در جنوب لس‌آنجلس، نیپسی هاسل رپر ۳۳ ساله آمریکایی در پارکینگ رو به روی فروشگاه پوشاک خود هدف گلوله قرار گرفت و در راه بیمارستان جان باخت. او کمی پیش از این حادثه در توئیتر خود داشتن دشمنان قدرتمند را یک برکت خوانده بود. یک روز بعد از این کشتار، اداره پلیس لس‌آنجلس با اعلام مشخصات مظنون این جنایت از مردم شهر برای دستگیری او تقاضای کمک کرده بود.

بنا به گفته پلیس، گمان می‌رود نیپسی هاسل و اریک هولدر با یکدیگر آشنا بوده‌اند. با وجود اینکه هر دوی این افراد دارای وابستگی‌های گروهی و گنگی هستند، اما به نظر می‌رسد این ماجرا یک تسویه حساب شخصی بوده است.

همچنین در حادثه دیگری مرتبط با این ماجرا، نوزده نفر دوشنبه شب یکم آپریل (۱۲ فروردین) بر اثر آشوب در مراسم یادبود نیپسی هاسل در محل حادثه،
مجروح و روانه بیمارستان شدند. حال دو نفر از این افراد وخیم گزارش شده است؛ یکی از این افراد چاقو خورده و دیگری با یک اتوموبیل مورد اصابت قرار گرفته است.

اغتشاش در این مراسم زمانی آغاز شد که یکی از حاضران با درآوردن اسلحه‌‌ای آن را به نمایش گذاشت و فرد دیگری تلاش کرد او را خلع سلاح کند.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است