واکنش رسانه‌های دنیا به درگذشت مشایخی؛ از نیویورک تایمز تا آسوشیتدپرس | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲

واکنش رسانه‌های دنیا به درگذشت مشایخی؛ از نیویورک تایمز تا آسوشیتدپرس

چند رسانه مطرح جهان در اخبار و گزارش هایی به درگذشت مشایخی بازیگر کهنه کار در 84 سالگی پرداختند.

به گزارش خبرنگار صبا، رسانه های مطرح جهان همچون نیویورک تایمز، واشینگتن پست، ام‌اس‌ان، واشینگتن تایمز به درگذشت جمشید مشایخی چهره ماندگار هنر ایران واکنش نشان دادند.

نیویورک تایمز در بخش خبرهای خاورمیانه خود با تیتر رسانه های ایران گزارش دادند مشایخی بازیگر کهنه کار در ۸۴ سالگی درگذشت، به این خبر واکنش نشان داد. 

نیویورک تایمز به نقل از رسانه های ایران به حضور جمشید مشایخی در نزدیک به ۱۰۰ فیلم سینمایی و ۷۰ سریال تلویزیونی اشاره کرد و در پایان خبر خود نیز اشاره کرد که جمشید مشایخی در ماه مارس امسال مدعی شد بود که غلامرضا تختی پهلوان کشتی ایران در دهه ۶۰ میلادی خودکشی کرده و ادعای قتل وی را بی پایه و اساس دانست.

واشینگتن پست و واشینگتن تایمز دیگر رسانه های مطرح آمریکا نیر دقیقا با همین تیتر و توضیح به خبر درگذشت جمشید مشایخی واکنش نشان دادند.

ام‌اس‌ان دیگر خبرگزاری مطرح دنیا نیز با این تیتر که ستاره «کمال الملک» درگذشت به خبر درگذشت مشایخی واکنش نشان داد. 

در خبر ام‌اس‌ان آمده مشایخی یکی از پنج بازیگر برتر تاریخ سینمای ایران است که در فیلم های «کمال الملک» و «گل های داوودی» خوش درخشیده است.

همچنین خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز این خبر را منتشر کرد. آسوشیتدپرس دیگر رسانه بزرگ جهان است که به انتشار خبر درگذشت مشایخی اقدام کرده است.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است