اکران «سامورایی در برلین» در عید فطر/ مراحل فنی تکمیل است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۹
مهدی نادری در گفتگو با صبا:

اکران «سامورایی در برلین» در عید فطر/ مراحل فنی تکمیل است

کارگردان «سامورایی در برلین» اعلام کرد که اکران عید فطر را برای این فیلم در نظر گرفته اند.
اکران «سامورایی در برلین در عید فطر/ مایل به اکران فیلم در نوروز بودیممهدی نادری کارگردان فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» که یکی از گزینه های اکران نوروزی سال ۹۸ بود درباره  انتخاب نشدن این فیلم و زمان اکران جدید آن به خبرنگار صبا گفت: هدف اولیه ما اکران در عید فطر بود اما پس از پایان کار در ماه پایانی سال ۹۷ و با توجه به قابلیت های فیلم برای اکران نوروزی، ما هم در فهرست نوروزی بودیم که در نهایت تصمیم نهایی شورای اکران این بود که این فیلم در اکران نوروزی نباشد.
این نویسنده و کارگردان افزود: از زمانی که بحث اکران نوروزی مطرح شد ما هم مایل بودیم که فیلم در این
ایام اکران شود اما تا جایی کار در اختیار کارگردان است و از جایی به بعد به
سیاستگذاری پخش برمی گردد.

وی اعلام کرد: تجربه فروش فیلم های روی پرده نشان داد که عید نوروز تضمین کننده فروش نیست، بنابراین ما تصمیم گیری زمان اکران فیلم را به شورای اکران واگذار کردیم.

کارگردان «بدرود بغداد» با اشاره به این که ۲۷ فیلم متقاضی اکران نوروزی بودند، توضیح داد: از میان ۲۷ فیلم متقاضی اکران در نوروز همه آن ها به عنوان آغازکننده بهار پررونق شایسته اکران  نبودند و بیشتر می خواستند شانس خود را امتحان کنند.

نادری در پایان به اکران فیلم «سامورایی در برلین» در عید فطر اشاره کرد و گفت: مراحل فنی فیلم به طور کامل به پایان رسیده و در حال حاضر تلاشمان اکران در عید فطر است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری و تهیه کنندگی ابوالفضل صفاری شهریورماه سال ۹۷ آغاز شد و آبان ماه در کشور آلمان به پایان رسید.

حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، میترا حجار، سامان صفاری گوهر خیراندیش، نادر مشایخی، محسن حسینی، اکبر سمنار از جمله بازیگران این فیلم کمدی هستند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است