درخواست برای ساخت فصل دوم «نون.خ» / جایگزین «پایتخت» نیستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
مهدی فرجی در گفتگو با صبا:

درخواست برای ساخت فصل دوم «نون.خ» / جایگزین «پایتخت» نیستیم

تهیه کننده سریال «نون.خ» اعلام کرد که مدیران شبکه یک و مخاطبانی از خطه کردزبان کشور خواستار ساخته شدن سری دوم این مجموعه هستند.
علاقه مندی مدیران شبکه و اهالی کرد زبان برای ساخت فصل دوم «نون.خ» /جایگزین پایتخت نیستیممهدی فرجی تهیه کننده سریال نوروزی «نون. خ» که دیشب ۱۶ فروردین ماه قسمت آخر آن از شکه یک پخش شد درباره علت موفقیت این سریال در به تصویر کشیدن قوم کُرد به صبا گفت: علت اینکه از نظر مردم و خصوصا اهالی کردزبان سریال موفق بود این بوده که کارگردان کار یعنی سعید آقاخانی خود کرد است و اشراف کاملی بر لهجه، فرهنگ و جزییات زندگی این قوم مهربان دارد.
وی افزود: از طرف دیگر بیشتر عوامل و بازیگران مکمل ما کردزبان و محلی بودند و این چند موضوع در کنار هم باعث موفقیت این کار شد.
این تهیه کننده درباره ساخت فصل دوم این سریال به ویژه با موقعیتی که سریال با آن به پایان رسید، توضیح داد: مدیران محترم شبکه و اهالی کردزبان درخواست ساخت و ادامه یافتن سریال را دارند و باید دید که کارگردان و نویسنده چه تصمیمی می گیرند. اگر قرار بر ساخت فصل دوم باشد با جزییات بیشتر به بررسی و نشان دادن زندگی اقوام کرد خواهیم پرداخت.
فرجی در پایان درباره اینکه عده ای می گویند «نون. خ» جایگزین سریال «پایتخت» است، گفت: سریال «پایتخت» طرفداران خود را دارد و بسیار قوی و جذاب است. ما جایگزین آن نیستیم و می خواهیم در کنار این سریال ظرفیت های رسانه ملی را افزایش دهیم.
مریم کریمیان

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است