«جنایت بی‌دقت» شهرام مکری در سه کشور اروپایی روی پرده می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹

«جنایت بی‌دقت» شهرام مکری در سه کشور اروپایی روی پرده می‌رود

مجله سينمايى «ددلاين» در آمريكا از واگذارى حقوق پخش فيلم جدید شهرام مکری به كمپانى «تريگون فيلم» خبر داد.

به گزارش صبا، همزمان با اعلام حضور «جنایت بى‌دقت» تازه‌ترین ساخته شهرام مکرى در فستیوال ویناله، مجله سینمایى «ددلاین» در آمریکا از واگذارى حقوق پخش این فیلم به کمپانى «تریگون فیلم» خبر داد.

در این نشریه آمده است: «بعد از فستیوال ونیز نخستین نمایش «جنایت بی‌دقت» در امریکاى شمالى و در فستیوال شیکاگو خواهد بود. این فیلم به تهیه‌کنندگى نگار اسکندرفر و محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه در قراردادى بین کمپانى «دریم لب» با مدیریت نسرین میر‌شب و «تریگون فیلم» براى نمایش در سه کشور المان؛ سویس و اتریش آماده مى‌شود.

والتر راگل مدیر ارشد «تریگون فیلم» در گفت‌‌وگو با این نشریه مى‌گوید: «این کمپانى افتخار پخش و توزیع «ماهى و گربه» را هم به کارگردانی شهرام مکرى داشت. فیلمى که بسیار هنرمندانه و در یک نما فیلمبردارى شده بود و من آنجا، فیلم‌سازى راکشف کردم که از فیلم براى روایتى نو در مدل زمان استفاده کرده و به ما ثابت مى‌کرد، سینما هنوز به طور کامل کشف نشده است. حالا او در «جنایت بى دقت» هم همین کار را کرده و این‌بار با حرکت در زمان، ما را به درون جهانى از دل سینما دعوت مى‌کند. چیزى که ما این روزها به آن نیاز داریم.»

این فیلم با سرمایه‌گذاری نگار اسکندرفر و فرح سلطانی تولید شده و بعد از پایان اکران جشنواره‌اى در سال ٢٠٢١ در سینماهاى این سه کشور اروپایی به نمایش گذاشته می‌شود. به این ترتیب بعد از کمپانى «دامندفیلم» در فرانسه؛ دومین شرکت پخش اروپایى نمایش و توزیع فیلم را برعهده دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است