قول فصل دوم «زوج یا فرد» را نمی‌دهیم/ آقازاده‌هایی که باعث کهیر می‌شوند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
نشست خبری سریال نوروزی شبکه سه؛

قول فصل دوم «زوج یا فرد» را نمی‌دهیم/ آقازاده‌هایی که باعث کهیر می‌شوند!

نشست خبری سریال نوروزی «زوج یا فرد» با حضور عوامل و بازیگران سریال برگزار شد.
نشست خبری سریال « زوج یا فرد» برگزار شدبه گزارش خبرنگار صبا،
نشست خبری سریال نوروزی «زوج یا فرد» با حضور عوامل و بازیگران این سریال و
اهالی رسانه عصر امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه در سالن جلسات اداره کل سازمان
صدا و سیما برگزار شد.

مهران مهام تهیه کننده سریال «زوج یا فرد» با اشاره به حضور در واحد ۱۶۲ سازمان صدا و سیما وپاسخگویی به مردم گفت: دستمزد واقعی ما این است که امروز با مردم صحبت کردیم. ما مثل یک خانواده حرکت کردیم و به موفقیت رسیدیم.

وی افزود: بالای ۹۰ درصد مخاطبان خواهان ساخت فصل دوم سریال هستند که این موضوع برایمان بسیار دلنشین است.

این تهیه کننده درباره ایده سریال و ممیزی های آن به خبرنگار صبا گفت: ممیزی و اصلاحیه در سریال نداشتیم و توانستیم موضوع آقازادگی را به درستی به تصویر بکشیم که آقازاده واقعی کیست.

امیرعباس پیام نویسنده سریال «زوج یا فرد» هم در پاسخ به خبرنگار صبا درباره ایده این سریال گفت: از روز اولی که واژه آقازاده به گوشم خورد کهیر زدم. ما سعی کردیم در این سریال تصویر واقعی از وضعیتی که درجامعه درمورد آقازادگی وجود دارد به تصویر بکشیم. از نظر من آقازادگی به کار است نه به چیز دیگر.


علیرضا نجف زاده شهری کارگردان «زوج یا فرد» درمورد بازیگران سریال گفت: نوروز المیپک سریال هاست و به همین دلیل پیدا کردن بازیگر سخت می شود. ما به دلیل زمان کم از بازیگران چهره استفاده کردیم ولی ترکیب بازیگران ما متفاوت بود. ما ریسک کردیم و جواب ریسک خود را گرفتیم. مهران‌مهام همیشه سعی کرده بازیگران جدید را به عرصه هنر معرفی کند.

به فصل دوم فکر می کنیم ولی قولی نمی دهیم

مهام در ادامه درمورد فصل دوم سریال گفت: هیچ کدام از سریال های رسانه ملی برای فصل دوم و سوم خیز برنمی دارد مگر اینکه استقبال و درخواست مردم را داشته باشد و متن خوب. ما هم قول نمی دهیم ولی به فصل دوم فکر می کنیم.


هدایت هاشمی بازیگر سریال در ادامه نشست خبری گفت: من در این سریال نقش معاون وزیری را بازی کردم که از سیاست جدا شد. نحوه حرکت دست ها و گویشی که استفاده کردم از کارهای قبلی متفاوت بود. همچنین گویشی را استفاده کردم که همه می فهمیدند شهرستانی است ولی نمی دانستند متعلق به کجاست.

وی افزود: ابتدا فکر می کردم وجه افتراق زیادی بین اعضای گروه وجود دارد ولی شکل حضور بازیگران به قدری درست بود که امیدوارم از این گروه دوباره در تلویزیون استفاده شود.

پیام درباره علت تغییر قصه سریال گفت: هر برهه ای موضوع خاص خود را می طلبد و ما هم این تغییر مسیر جبری را مدیریت کردیم زیرا تیم بسیار خوبی داشتیم.

مهران مهام: شبکه سه امسال با غلتک از روی ماهواره رد شد

مهام افزود: هیچ اجباری برای تغییر موضوع از سوی مدیران شبکه سه برای ما وجود نداشت.

این تهیه کننده در دفاع از مدیریت شبکه سه بیان کرد: امسال شبکه سه با غلتک از روی ماهواره رد شد. تمام حرف ها برای شبکه سه حاشیه است. تمام مدیران شبکه سه در تمام موارد با ما همراه بودند. ما هروقت جا برای جوانان باز کردیم توانستیم نتیجه بگیریم.

مهدی روشن روان دیگر نویسنده اثر نیز در سخنانی گفت: من ۱۶ سال مدیر بودم و به همین دلیل زمانی که متن را می نوشتیم حس می کردم که بخشی از سریال غیرقابل پخش است ولی تمام سکانس ها پخش شد.

مهران مهام درمورد تسویه دستمزد بازیگران نیز توضیح داد: خود تهیه کننده نباید از پروژه برداشت کند تا وقتی که با بازیگران تسویه کند. اگر تهیه کننده دستمزد مساوی با بازیگران داشته باشد پروژه به  مشکل برمی خورد.


در ادامه نشست هدایت هاشمی گفت: کار خوبی که در این سریال انجام شد همدردی با مردم سیل زده بود. امروز مردم از مناطق سیل زده تماس می گرفتند و می گفتند که دیدن «زوج یا فرد» به ما روحیه می داد.

وی افزود: هم دردی کردن در سوگ فقط ابراز ناراحتی نیست. در زمان جنگ گروه های تئاتری به مناطق اعزام می شدند تا شادی را بین مردم منعکس کنند.

بدون مهران غفوریان و یوسف تیموری کار ساخته نمی شد

مهران مهام در پاسخ به پرسشی مبنی بر تکراری بودن نقش مهران غفوریان و یوسف تیموری گفت: تهیه کننده بر اساس دیدگاه مردم بازیگر ‌می آورد. در تلویزیون هم پول مفت به کسی نمی دهند. شرط تمام گروه حضور این دو بازیگر بود و بدون آنها سریال ساخته نمی شد.


علیرضا نجف زاده در این باره ادامه داد: اگر حضور این دو بازیگر در کنار هم‌ نتیجه نمی داد باید خرده می گرفتند. مهران غفوریان و یوسف تیموری بازی درخشانی داشتند و بسیار از این انتخابم راضی هستم.

مهران رجبی دیگر بازیگر سریال نیز گفت: از کلمه تکرار نباید ترسید. شاید بازیگران تکراری بازی کنند ولی مهم خوب بازی کردن است. تکراری ترین چیز زندگی‌ ما غذا خوردن است. می گویید مهران غفوری و یوسف تیموری تکراری بودند ولی خوب  بازی کردند. مهم انجام خوب کار است.

هدایت هاشمی تاکید کرد: کمدین ها و روند شکل گیری شخصیت آنها چندین سال طول می کشد و کار سختی است. نباید به این تکراری بودن خرده گرفت.

فحش هایی که ضدانقلاب داد

مهران مهام درمورد توییت های ضد انقلاب ها درمورد سکانس آقازادگی عنوان کرد: بعد از آن سکانس آمدنیوز هرآنچه از دهانش درآمد به ما گفت.  اینکه گفته شد ما از جایی پول گرفتیم درست است؛ از رسانه ملی پول گرفتیم ولی این سریال به سفارش هیچ جایی ساخته نشده است.

ناهید مسلمی بازیگر سریال «زوج یا فرد» نیز تجربه بازی در این کار را جذاب دانست و گفت: همین که مردم کار را دوست داشتند برای ما کافی است.

مرجانه گلچین درمورد بازی در نقش های کمدی گفت: فیدبک خوبی از سریال دریافت کردیم. مردم سرمایه های ما هستند. بازیگر دنبال پیشنهاد خوب است. در این ۱۰ سال که کار کمدی انجام دادم به دل مخاطب نشسته ولی اگر فرصت کار درام به ما داده شود توانایی خود را به تصویر می کشیم. خواهش می کنم فرصت های خوب به ما بدهید و جسارت داشته باشید مثل «نفس گرم».


حسین رنجبران مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما نیز گفت: امروز ۶۱۶ تلفن جواب داده شد و هزار تماس ضبط شد.



هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000