انتقاد وحید تاج از عملکرد دستگاه‌های مسئول در مناطق سیل‌زده/ انتشار سه آلبوم در سال ۹۸ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
در گفتگو با صبا مطرح شد:

انتقاد وحید تاج از عملکرد دستگاه‌های مسئول در مناطق سیل‌زده/ انتشار سه آلبوم در سال ۹۸

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های مسئول در مناطق سیل‌زده از تخصیص عواید کنسرت خود به سیل‌زدگان خبر داد.

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا از حضور در دو کنسرت در اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در این باره گفت: کنسرت اول در یازدهم اردیبهشت ماه توسط گروه «طریقت» در تالار وحدت برگزار می‌شود و من به عنوان خواننده مهمان حضور خواهم داشت.

این خواننده موسیقی ایرانی اضافه کرد: کنسرت دیگری نیز در شانزدهم اردیبهشت با همراهی کیوان ساکت تارنواز در تالار وحدت برگزار خواهیم کرد که در این کنسرت قطعاتی ساخته کیوان ساکت اجرا خواهد شد. این قطعات در مایه همایون، دشتی و اصفهان هستند و کنسرت ۱۶ اردیبهشت به نوعی ادامه کنسرت‌هایی است که سالانه با کیوان ساکت برگزار می‌کنیم.

تاج با بیان اینکه در سال ۹۸ تمرکز خود را روی انتشار آلبوم‌هایی که در سال‌های قبل ساخته شده است خواهد گذاشت، تصریح کرد: در سال‌های گذشته سه آلبوم ساخته‌ام و این آلبوم‌ها آماده انتشار است، در نتیجه تا پیش از انتشار آن‌ها به دنبال ساخت آثار جدید نخواهم بود.

وی افزود: آلبومی به آهنگسازی مجید قدیانی، آلبوم دیگری از آثار فرشید کاکاوند و آلبومی دیگر با آهنگسازی مهرداد ناصحی، از جمله آثاری هستند که در سال ۹۸ به دنبال انتشار آن‌ها خواهم بود.

این خواننده موسیقی ایرانی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت مردم در مناطق سیل زده، اظهار کرد: تصمیم گرفته شده که عواید کنسرت یازدهم اردیبهشت، تقدیم سیل زدگان شود.

تاج در پایان گفت: به عنوان یک خوزستانی از دیدن وضعیت مردم در این منطقه بسیار ناراحتم و عملکرد دستگاه‌های مسئول در زمینه کمک به مردم را قابل قبول نمی‌دانم و تنها نقطه امید، حمایت همه جانبه مردم ایران از سیل زدگان است.

محمدحسین لطف‌الهی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است