مدیرعامل دیزنی اعلام بازنشستگی کرد/ هر چیزی زمانی دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۲
پایان یک عصر؛

مدیرعامل دیزنی اعلام بازنشستگی کرد/ هر چیزی زمانی دارد

باب ایگر مدیرعامل و رییس هیات مدیره کمپانی دیزنی اعلام کرد که پایان سال 2021 از سمت خود کناره گیری می کند.

به گزارش صبا به نقل از یواس‌ای‌تودی، باب ایگر مدیرعامل و رییس هیات مدیره کمپانی دیزنی اعلام کرده است که با منقضی شدن قراردادش در سال ۲۰۲۱ از سمت خود کناره گیری می کند.

ایگر سال ۲۰۰۰ به عنوان رییس بخش عملیاتی دیزنی انتخاب شده بود. او پس از آن در سال ۲۰۰۵ به جای مایکل ایسنر به عنوان مدیرعامل دیزنی و سپس در سال ۲۰۱۲ به عنوان رییس هیات مدیره کمپانی متمول دیزنی برگزیده شد.

باب ایگر روز پنجشنبه ۱۱ آوریل در خلال جلسه پرسش و پاسخی که درباره برنامه ها و جزییات سرویس پخش آنلاین کمپانی دیزنی برگزار می شد در حال ارایه توضیحاتی بود که سرمایه گذاری از او تاریخ احتمالی پایان قراردادش را پرسید و به ایگر گفت که همه حدس می زنند که انتهای سال ۲۰۲۱ پایان کار وی با دیزنی باشد.

ایگر پیش از پرداختن به این سوال به شوخی گفت: من هم حدس می زنم که قراردادم پایان ۲۰۲۱ به فرجام برسد.

وی افزود: پیش تر از سال ۲۰۰۵ تاکنون بارها تاریخی برای رفتنم اعلام کرده بودم اما هرچیزی زمانی دارد و سال ۲۰۲۱ نیز سال من برای کنار رفتن است.

ایگر همچنین اشاره کرد که مدتیست بحث انتخاب جانشین وی در میان اعضای هیات مدیره در جریان است.

باب ایگر پیش از این تاریخ جدایی خود را سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که البته در مارس ۲۰۱۷ وی قرارداد خود را تا ۲ جولای ۲۰۱۹ تمدید کرد او در دسامبر گذشته نیز قراردادش را دوباره تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد. با این حال به نظر می رسد دیگر سال ۲۰۲۱ سال پایان دوران ریاست ایگر بر دیزنی باشد.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است