«بازی تاج و تخت» باز هم رکورد خود را شکست/ ثبت بالاترین میزان مخاطب | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
طبق سنتی همیشگی؛

«بازی تاج و تخت» باز هم رکورد خود را شکست/ ثبت بالاترین میزان مخاطب

بر اساس آمار اولیه اعلام شده، سریال «بازی تاج و تخت» که پخش فصل جدید آن از این هفته آغاز شده است، با حفظ سنت همیشگی افزایش میزان مخاطب، رکورد تعداد بینندگان خود در شروع فصل را شکست.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، سریال محبوب «بازی تاج و تخت» بار دیگر رکورد خود را شکست و میزان مخاطبان خود را نیم میلیون نفر افزایش داد.

در خبری که شاید برای کسی تعجب برانگیز نباشد، این درام پرآوازه شبکه HBO پخش که فصل هشتم و پایانی آن بعد از وقفه‌ای تقریبا دو ساله از روز یکشنبه ۱۴ آپریل (۲۵ فروردین) آغاز شده است، برای چندمین بار میزان مخاطبین خود را افزایش داد و به رقم ۱۷٫۴ میلیون بیننده رسید.

بر اساس آمار منتشر شده ۱۱٫۸ میلیون نفر شاهد اپیزود اول این فصل سریال «بازی تاج و تخت» در پخش اول شبکه HBO بوده‌اند و مابقی آن را از پلتفرم آنلاین این شبکه پیگیری کرده‌اند.

این آمار اولیه احتمالا به این معناست که «بازی تاج و تخت» کار خود را به شایستگی و با جریانی دائمی از افزایش مخاطب کلی در هر فصل به پایان خواهد رساند. این رقم هم اکنون به صورت مجموع در اختیار فصل هفتم این سریال با ۳۲٫۸ میلیون نفر به ازای هر قسمت است.

بازگشت «بازی تاج و تخت» تعداد مخاطبان دیگر برنامه‌های شبکه HBO در روز یکشنبه را نیز تحت تاثیر قرار داد و با تقویت آنها، تعداد تماشاچیان سریال «بری» را به ۲٫۲ میلیون نفر، مجموعه کمدی «معاون رئیس جمهور» را به ۱٫۵ میلیون نفر و شوی هفتگی « هفته پیش امشب» را به ۱٫۷ میلیون نفر رساند؛ شبی پربیننده که در طول یکسال گذشته چنین آماری به خود ندیده بود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است