«از یادها رفته» در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی/ تدوین به آخر رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵
صبا خبر می‌دهد؛

«از یادها رفته» در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی/ تدوین به آخر رسید

تصویربرداری سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان که مدتی پیش به پایان رسیده بود، این روزها در مرحله فنی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار صبا، سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان این روزها در حال انجام مراحل فنی است.

علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «ازیادها رفته» درباره آخرین وضعیت انجام مراحل فنی سریال به صبا گفت: حدود ۸۵ درصد از تدوین به پایان رسیده ولی اصلاح رنگ و جلوه های ویژه سریال زمان‌بر است.
 
وی در  انتها درباره سایر مراحل فنی سریال توضیح داد: صداگذاری توسط علیرضا علویان و موسیقی توسط امیر توسلی در حال انجام است تا سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شود.
سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود.
 
بازیگرانی چون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
 
مریم کریمیان

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است