معرفی هیات داوران جشنواره ویژه «کن» ۲۰۲۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸

معرفی هیات داوران جشنواره ویژه «کن» ۲۰۲۰

هیات داوران جشنواره ویژه کن 2020 که به مدت سه روز در ماه اکتبر برگزار می شود، معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسکرین دیلی، روز پنجشنبه ۱۵ اکتبر برگزار کنندگان جشنواره «کن» اسامی هیات داوران رویداد ویژه سه روزه امسال خود را معرفی کردند.

بنا به این اعلام، کلیر برگر یکی از کارگردانان فیلم «پارتی گرل» که سال ۲۰۱۴ جایزه دوربین طلایی جشنواره کن را برد به همراه، دیمین بونارد بازیگر فرانسوی فیلم «بینوایان»، رشید بوشارپ کارگردان فرانسوی الجزایری تبار سازنده فیلم «روزهای افتخار»، چارلز گیلبرت تهیه کننده فرانسوی فیلم «اسب وحشی»، دیا کولومبگاشویلی کارگردان گرجستانی فیلم «آغاز» و سلین سالت بازیگر ۴۰ ساله فرانسوی اعضای هیات داوران فستیوال امسال را تشکیل می دهند.

در این رویداد سه روزه ویژه جشنواره کن، نخستین فیلم کولومبگاشویلی یکی از اعضای هیات داوران فستیوال با نام «آغاز» نیز به نمایش در می آید.

در این دوره جشنواره چهار فیلم بلند از آثار بخش مسابقه فستیوال که پیشتر اعلام شده بود به نمایش در می آید با این حال این هیات داوران که روز گذشته معرفی شدند برای داوری فیلم های بخش سینه فونداسیون و فیلم های کوتاه جشنواره انتخاب شده اند.

در بخش فیلم های کوتاه امسال جشنواره ۱۱ فیلم برای دریافت جایزه نخل طلایی و در بخش سینه فونداسیون نیز ۱۷ فیلم برای دریافت سه جایزه اصلی به رقابت می پردازند.

رویداد نمادین جشنواره «کن» امسال بین روزهای ۲۷ تا ۲۹ اکتبر به مدت سه روز برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است