فراخوان عضوگیری انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۴

فراخوان عضوگیری انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان

فراخوان عضوگیری انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان برای انجام مقدمات تاسیس آن منتشر شد. 

به گزارش صبا، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با اعلام فراخوان عضوگیری انجمن صنفی همراه با مقدمات تاسیس آن، آورده است: تلاش جمعی از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای تاسیس انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان در حال به بار نشستن است و فراخوان عضوگیری این انجمن برای انجام مقدمات تاسیس آن منتشر شد.

در پی مصوبه‏‌ دولت مبنی بر ایجاد امکان تاسیس کانون‏‌ها و انجمن‏‌های فرهنگی سراسری، مهدی حجوانی،‌ حمیدرضا شاه‏‌آبادی و فریدون عموزاده خلیلی به‏‌عنوان هیات موسس انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان، درخواست تاسیس این انجمن را ارایه کردند. اکنون با تصویب آیین‏‌نامه‏‌ اجرایی آن مصوبه و دریافت پاسخ مثبت مدیرکل سازمان‏‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نامه‏‌ هیات موسس انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان، فراخوان عضوگیری این انجمن در روزنامه ابرار، سایت و کانال تلگرامی نویسک منتشر شده و می‌‏‌شود.

در آغاز از همه‏‌ اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان دعوت می‏‌شود آمادگی و تمایل خود را برای عضویت در انجمن صنفی اعلام و  ضمن تکمیل فرم مربوط، مدارک لازم را نیز ارایه کنند.

انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان آماده‏‌ پذیرش عضویت همه‏‌ نویسندگان فعال برای مخاطبان کودک و نوجوان در سراسر کشور است.

برای تکمیل مراحل تاسیس این انجمن لازم است فهرست اسامی دست‏‌کم ٢٠٠ نویسنده همراه با مدارک و فرم درخواست عضویت به اداره‏ کل مذکور ارایه شود تا امکان انتشار فراخوان و برگزاری مجمع عمومی انجمن فراهم آید.

از همه‏‌ علاقه‏‌مندان (هم اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان و هم دیگر نویسندگان فعال در حوزه‌ کودک و نوجوان) دعوت می‏‌شود با مراجعه به سایت نویسک (www.nevisak.ir) و بررسی شرایط اولیه‏‌ عضویت در این انجمن، فرم درخواست عضویت را تکمیل و آن را همراه با مدارک و مستندات لازم از طریق ای‏میل فعلی انجمن (nevisak451@gmail.com)  یا شماره‏‌ واتس‌اپ فعلی انجمن (۰۹۳۸۲۸۳۴۹۱۶) ارسال کنند.

مهلت ارسال فرم درخواست عضویت و مدارک لازم، چهارشنبه ١۴ آبان‌ماه ١٣٩٩ اعلام شده است.

مدارک لازم:
١. فرم تکمیل‌ شده‏‌ درخواست عضویت (فرم اولیه)
٢. تصویر صفحه‏‌ اول شناسنامه
٣. تصویر کارت ملی ‌(رو و پشت کارت)
۴. یک قطعه عکس پرسنلی
۵. تصویر جلد و صفحه‏‌ شناسنامه‏‌ دست‏‌ کم سه کتاب تالیفی، یا پنج کتاب ترجمه و یا کتاب پژوهشی (یک کتاب تالیفی یا دو کتاب ترجمه)
۶. تصویر کارت عضویت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (برای اعضای انجمن)

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است