قصه موش کوچولو در یک روز پاییزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۲

قصه موش کوچولو در یک روز پاییزی

کتاب «موش بازیگوش» نوشته سرور پوریا برای کودکان بالای ۷ سال برای هشتمین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «موش بازیگوش» نوشته سرور پوریا برای هشتمین بار از سوی کانون پرورش فکری بازنشر شد.

این کتاب که در سال ۱۳۷۳ برای نخستین بار، با تصویرگری سیاوش مظلومی‌پور برای کودکان بالای ۷ سال یا «نوخوان» منتشر شده بود اکنون شمارگانش با ۲هزار و ۵۰۰ نسخه برای‌ چاپ هشتم، در مجموع به ۱۱۰هزار نسخه رسیده است.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «در یکی از روزهای پاییزی خاله موشه با سر و صدای باد بیدار شد و از سوراخش بیرون آمد و با دمش مشغول جمع کردن برگ‌ها شد. موش کوچولو هم که مادرش را سرگرم کار دید،‌ یواشکی از لانه بیرون پرید و به طرف آبگیر دوید. اما در آنجا اتفاقی افتاد که بسیاری از حیوانات جنگل را به آن سو کشاند… .»

کتاب ۲۴ صفحه‌ای «موش بازیگوش» همراه با تصاویری از جنگل و حیوانات با قطع خشتی و قیمت ۱۰هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است