نگرانی از پیش آمدن موانع برای «دیدن این فیلم جرم است»/ به زودی به سینما می آییم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
تهیه کننده فیلم مطرح کرد:

نگرانی از پیش آمدن موانع برای «دیدن این فیلم جرم است»/ به زودی به سینما می آییم

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم «دیدن این فیلم جرم است» می گوید به زودی این فیلم را اکران می کنند.

دیدن این فیلم جرم استبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، محمدرضا شفاه درباره وضعیت اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، گفت: شرایط کرونا سینما را در وضعیت خاصی قرار داده است و خیلی نمی‌توان درباره ماه‌های آینده سینما به تحلیل قطعی رسید اما جمع‌بندی ما این است که اکران سینمایی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» را در برنامه قرار دهیم و احتمالا به زودی تاریخ اکران فیلم را مشخص خواهیم کرد.

وی افزود: شرایط فیلم ما منحصر به فرد است زیرا «دیدن این فیلم جرم است» نزدیک به یک سال توقیف بود و بعد هم که تصمیم بر اکران گرفتیم کرونا پیش آمد. از طرفی هم حرف فیلم جوری نیست که بتوان بیش از این برای نمایش آن صبر کرد، چراکه احتمال می‌دهیم در صورت تعویق اکران، بعدا موانعی برای نمایش فیلم به وجود آید که فیلم بیش از این ضربه بخورد.

این تهیه‌کننده در پایان اظهار کرد: به‌ هر حال «دیدن این فیلم جرم است» حرف مردم است و این امید را داریم که با توجه به اقبالی که در اکران‌های جشنواره فجر و اکران‌های جانبی داشته‌ایم، در اکران عمومی هم مردم فیلم را تماشا کنند و آن را دوست داشته باشند و به نوعی یخِ اکران‌های سینمایی با این فیلم آب شود. از این جهت درصدد هستیم در اسرع وقت فیلم را در سینماها اکران کنیم که احتمالا در همین روزها تاریخ آغاز اکران سینمایی را هم نهایی خواهیم کرد.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه بعد از اکران در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۷ دچار حاشیه‌هایی شد و پروانه نمایش بعد از یک سال در بهمن‌ماه ۱۳۹۸ صادر شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است