اولین حضور جهانی فیلم ترسناک «آن شب» در اسپانیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۱

اولین حضور جهانی فیلم ترسناک «آن شب» در اسپانیا

فیلم «آن شب» اولین فیلم شهاب حسینی در آمریکا در نخستین حضور بین المللی خود به جشنواره سیتجز اسپانیا رفت.
به گزارش صبا، فیلم «آن شب» اولین حضور بین المللی خود را با جشنواره سیتجز اسپانیا آغاز کرد. این در حالی است که شرکت پرمییر انترتینمنت گروپ فروش بین المللى فیلم «آن شب» را قبل از اولین نمایش بین المللى اش در این جشنواره برعهده گرفت.
جشنواره بین المللى فیلم فانتزى سیتجز، یکی از مهمترین جشنواره فیلم‌هاى ژانر وحشت در جهان است که ضمن ارائه بیان هنرى، بیشترین توجه رسانه اى را در کاتالونیا نیز به خود اختصاص می دهد و محلی برای ارائه و نمایش فیلم هاى فانتزى و ترسناک از سراسر جهان است. سیتجز بعنوان جشنواره درجه یک فیلم هاى فانتزى و وحشت همواره میزبان بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان سطح بالایى بوده است.
همچنین به گزارش اسکرین دیلی، شرکت آمریکایى آى اف سى میدنایت در نظر دارد فیلم «آن شب» را با بازى شهاب حسینى برنده نخل طلاى جشنواره کن براى بهترین بازیگر مرد(فیلم فروشنده) در ژانویه ٢٠٢١ پخش کند.
 «آن شب» به کارگردانی کوروش اهری و تهیه کنندگی محمد درمنش اولین فیلم مشترک ایران و آمریکا پس از سال ١٩٧٩ است که پروانه نمایش در ایران را دریافت کرده است.
کوروش اهرى داستان زوج جوانى را کارگردانى کرده است که با دختر یکساله خود هنگام بازگشت از یک میهمانى، شب را در هتلى سپرى می‌کنند و نیرویى آنها را واداربه مواجهه با اسرار پنهانشان می کند.
شهاب حسینى براى اولین بار در فیلمى ساخته شده در آمریکا نقش آفرینى می کند. جدا از جشنواره فیلم سیتجز که از هشت اکتبر در اسپانیا آغاز می شود، فیلم «آن شب» در افتتاحیه جشنواره نایت استریم که جشنواره اینترنتى از فیلم هاى ترسناک است نیز که از نهم اکتبر آغاز شده است، نمایش داده خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است