هنرمندان جوان به جشنواره جهانی «هنر مقاومت» بیایند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
علی بحرینی:

هنرمندان جوان به جشنواره جهانی «هنر مقاومت» بیایند

علی بحرینی هنرمند حوزه نقاشی، جشنواره جهانی «هنر مقاومت» را به عنوان یک رویداد بین‌المللی در سطح کشورهای منطقه ارزیابی کرد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد ارتباطات و روابط عمومی ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت، علی بحرینی هنرمند حوزه نقاشی درباره برگزاری ششمین جشنواره جهانی «هنر مقاومت» گفت: به نظر بنده جشنواره‌هایی موضوعی با مضامین ارزشی مثل جشنواره «هنر مقاومت» در سطح بین‌الملل و جهان اسلام نداریم و طیف وسیعی از هنرمندان پیشکسوت و جوان در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته نیاز هست که افراد جوان نیز در این جشنواره بیشتر از سال‌های قبل وارد گود شوند چرا که حضور این نسل خون تازه‌ای را در خون‌های این جریان وارد خواهد کرد. به نظر من این جریان مفید هنری می‌تواند با انتشار آثار ادوار گذشته در قالب کتاب یا لوح فشرده بیش از پیش بسط و اشاعه یابد.

این نقاش و هنرمند افزود: جشنواره جهانی «هنر مقاومت» هنوز هم جای کار دارد و می‌توان ابعاد بین‌المللی و جهانی این رویداد را برجسته‌تر کرد.شما تصور کنید که یک سرباز یمنی در سنگر مبارزه، کتاب جشنواره جهانی «هنر مقاومت» را تورق کند. ببینید از لحاظ روحی چقدر برایش مثمر ثمر است که می‌بینید هنرمندان آزاده در اقصی نقاط جهان هم راستا با وی هستند و از او حمایت می کنند. بنابراین انعکاس این قبیل رویدادها می‌بایست در شکل اعلا و به بهترین شکل بااستفاده از تکنولوژی‌های مفید روز صورت گیرد.

وی در پایان درباره جذب جوانان در این حوزه نیز گفت: در فضای کنونی که فضاهای آموزشی ما بسیار مسموم است باید شرایطی را فراهم آورد که نسل جدید با تعهد و تخصص وارد این میدان شوند و بسترسازی ورود چهره‌های جوان و جدیدالورود می‌بایست در دستور کار متولیان امور و سیاستگذاران فرهنگی به صورت جدی قرار گیرد.

ششمین جشنواره جهانی «هنر مقاومت» به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است