عزت‌الله مهرآوران یک هفته‌ای از پروژه «شاهد» انصراف داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷

عزت‌الله مهرآوران یک هفته‌ای از پروژه «شاهد» انصراف داد

عزت الله مهرآوران که به عنوان اولین بازیگر مرد به پروژه تلویزیونی «شاهد» پیوسته بود، به دلیل تداخل فیلمبرداری این پروژه با یک پروژه دیگر از ادامه همکاری با مجموعه انصراف داد.

به گزارش صبا، مجموعه تلویزیونی «شاهد» با کارگردانی و نویسندگی سیدسجاد حسینی و تهیه‌کنندگی سیدعارف امامی، چندی پیش وارد مرحله انتخاب بازیگر شد و عزت الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز به عنوان اولین بازیگر مرد به پروژه پیوست.

حال پس از گذشت یک هفته، مهرآوران به دلیل همزمانی فیلمبرداری این دو پروژه ناچار شد تا از ادامه همکاری با مجموعه تلویزیونی «شاهد» انصراف دهد.

قرار است مجموعه تلویزیونی «شاهد»، در ۶ فصل ۲۵ قسمتی، از داستان زندگی شهدای دفاع مقدس تا شهدای انقلاب را روایت کند و روی آنتن شبکه سه سیما ببرد.

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از سید احمدرضا منتظرالمهدی مشاور پروژه، سیدسجاد حسینی کارگردان و سرپرست نویسندگان، سیده شیدا امامی طراح، رها پرویزی مدیر تولید و جانشین تهیه، زهرا سالکی طراح گریم، مریم میرباقری طراح صحنه و لباس، امیر نخجوان مدیر صدابرداری، کیوان شعبانی مدیر تصویر برداری، شهرزاد آذخ و محمدحسین آسفری عکاس و مهسا بهادری روابط عمومی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است